Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Ekomni, någon som testat?

Men efter att det har stått att ansökan behandlas och att de återkommer med besked? Dvs när du har fått godkänt?
Det tog några timmar sen fick jag på sidan att svara på kundfrågor och sen tog några timmar till det stod klar för utbetalning typ

Svarade du på kundfrägor direkt eller när ansökan var färdigbehandlad?

Nu har det gått 24 timmar och ansökan behandlas fortfarande. Ni har tömt deras konto så det blir säkert avslag eller beviljad Max 2k :thinking:

Jag tror att om det är så att det bara stått och snurrat som vissa beskriver och sen står det att ansökan inkommit, så får ni nog automatiskt avslag om ni inte kommit till det steget att ni får välja konto.
Min spontana tanke.
Har inte själv ansökt som sagt.

Samma här. Inte fått något Mail på att ansökan är mottagen ens
Du kan logga in och se den. Det gick att ansöka igår utan inga konstigheter, men det har gått mer än 24 timmar och det står fortfarande Din ansökan behandlas, vi återkopplar till dig när något förändras i ditt ärende.

Du kan logga in och se den. Det gick att ansöka igår utan inga konstigheter, men det har gått mer än 24 timmar och det står fortfarande Din ansökan behandlas, vi återkopplar till dig när något förändras i ditt ärende.
Samma här :) jäkla tid det ska ta :D

Bara invänta svar.
Förmodligen är det väl högt tryck just nu, eller att dom är lite oömma i kläderna gällande system, utbetalning, mejlkontakt osv.
Kan ju faktiskt vara så att det börjar rulla efter ett tag.
Intressant att dom tar Creditsafe dock, inte ofta företag gör det längre.

Fick mail att jag fått meddelande från dom, men när man loggar in så är mitt ärende borta och inget meddelande osv. Skit grejer

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp