Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Efter Lendoansökan, vilken bank?

Hej!

Nu har jag äntligen ansökt via Lendo och fått 7 erbjudanden hittills . Bäst ränta erbjuder BN, Ica Banken, Remember och SEB. Samtliga mellan 10% - 11% som mer än halverar mina nuvarande räntor. Vilken bank är bäst av dessa att ha att göra med ex. gällande extra amorteringar, service osv?

Välj inte Bank Norweigan av dessa är ett som är säkert.

Undantag: Om du har planer på skuldsanering eller att inte betala i framtiden, välj Bank Norweigan.

Remember är enklast att ha att göra med. Ingen komplettering, allt digitalt, inga papper, 2 betalningsfria månader per år, enkelt att höja eller ändra betalningstid. Nackdelen är att det blir ganska dyrt i längden att använda betalningsfria månader hos dom.

ICA och SEB har jag ingen erfarenhet av. Kan ju vara värt kolla vad man kan få hos ICA när det gäller försäkringar, ICA kort om man handlar där och lite annat ifall man godkänner lånet.

Undantag: Om du har planer på skuldsanering eller att inte betala i framtiden, välj Bank Norweigan.

Remember är enklast att ha att göra med. Ingen komplettering, allt digitalt, inga papper, 2 betalningsfria månader per år, enkelt att höja eller ändra betalningstid. Nackdelen är att det blir ganska dyrt i längden att använda betalningsfria månader hos dom.

ICA och SEB har jag ingen erfarenhet av. Kan ju vara värt kolla vad man kan få hos ICA när det gäller försäkringar, ICA kort om man handlar där och lite annat ifall man godkänner lånet.
Ica är svårt lösa, typ 100 frågor och bevis

Jag tycker Remember är smidiga och kundservice är alltid hjälpsamma.

Inget fel på NB! Bra och enkel app. Om räntan är rätt helt klart bra.
ICA, dåliga recensioner när det ska lösas.
Remember, helt ok. Bra app och ofta möjligt att höja belopp.
SEB; om de erbjudit rak amortering som de gjort innan; helt klart en vinnare!
Härligt att du minskar dina utgifter nu. Spara om du har slantar över!

Varför är BN så dåliga?

Inget fel på NB! Bra och enkel app. Om räntan är rätt helt klart bra.
ICA, dåliga recensioner när det ska lösas.
Remember, helt ok. Bra app och ofta möjligt att höja belopp.
SEB; om de erbjudit rak amortering som de gjort innan; helt klart en vinnare!
Härligt att du minskar dina utgifter nu. Spara om du har slantar över!
Kommer ha närmsre 10k över efter detta lån

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp