Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Efter Lendoansökan, vilken bank?

Hej!

Nu har jag äntligen ansökt via Lendo och fått 7 erbjudanden hittills . Bäst ränta erbjuder BN, Ica Banken, Remember och SEB. Samtliga mellan 10% - 11% som mer än halverar mina nuvarande räntor. Vilken bank är bäst av dessa att ha att göra med ex. gällande extra amorteringar, service osv?

”Ränteändring från och med 1 maj 2023​

Med anledning av ökade upplåningskostnader för Entercard, som är långivare för re:member privatlån, höjs räntan på ditt re:member lån med 0,7 procentenheter.”

Fick detta på mailen idag. Om du väljer remember så vänta till 2a maj med att godkänna villkoren.

”Ränteändring från och med 1 maj 2023​

Med anledning av ökade upplåningskostnader för Entercard, som är långivare för re:member privatlån, höjs räntan på ditt re:member lån med 0,7 procentenheter.”

Fick detta på mailen idag. Om du väljer remember så vänta till 2a maj med att godkänna villkoren.
Vad blir skillnaden, lägger de inte bara på +0,7% på räntan? Av just denna anledning valde jag dock NB, deras ränta var 9,96% och jag misstänker ytterligare höjningar.

Har något erfarenhet med Remember?Vilket UC betyg ni hade när ni blev godkänd av dem?

Har något erfarenhet med Remember?Vilket UC betyg ni hade när ni blev godkänd av dem?
Kommer inte ihåg vad jag hade i betyg, men ansökte två gånger vi förmedlare 2021 och 2022. Låg väl runt 7-11% i Uc. Men fick också horribel ränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp