Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Efter avslutad skuldsanering

Har avslutat skuldsanering för en vecka tillbaka. Har fast jobb 400000 i årslön inga andra skulder boendekostnad 3500 månaden. När kan jag söka ett lån till nyare bil?

Har avslutat skuldsanering för en vecka tillbaka. Har fast jobb 400000 i årslön inga andra skulder boendekostnad 3500 månaden. När kan jag söka ett lån till nyare bil?
Du kan söka direkt då dina anmärkningar ska ha försvunnit.
Är det akut med ny bil, tänker mer att du kan få ihop till en bil om du sparar ett par månader.

Tack för snabbt svar. Har inga anmärkningar men det har stått skuldsanering på UC. När försvinner den på UC. Har även sparat ihop en slant till bil men vill/behöver köpa något rejält. Pendlar till jobbet.

Tack för snabbt svar. Har inga anmärkningar men det har stått skuldsanering på UC. När försvinner den på UC. Har även sparat ihop en slant till bil men vill/behöver köpa något rejält. Pendlar till jobbet.
Den ska försvinna samma dag din sanering är slut.

Tack för svar. Angående att ta lån efter skuldsanering så fanns det en anledning till jag fick skuldsanering som jag indirekt inte var skyldig till själv att livet vart som det var. Idag är livet bra och utsikterna ser ännu bättre ut. Tråkig kommentar men i andras fall befogad. Tänk på det nästa gång du kommenterar.

Har du avslutat 3 år avbetalningsplan eller 5 år sanering?

Tack för svar. Angående att ta lån efter skuldsanering så fanns det en anledning till jag fick skuldsanering som jag indirekt inte var skyldig till själv att livet vart som det var. Idag är livet bra och utsikterna ser ännu bättre ut. Tråkig kommentar men i andras fall befogad. Tänk på det nästa gång du kommenterar.

Att ta lån så tätt inpå en sanering är oavsett ganska illavarslande

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp