Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Easycard

Någon som lyckats höja sin kreditgräns för detta kort? Tänkte testa när inkomsten ändras i deklarationen.

Du måste ha haft kortet minst 6 månader först och handlat med det minst 3 gånger och så tar de ny kreditupplysning.

Ok men har det funkat för någon här på forumet att höja? Hur ser er UC ut?

Dom verkar ha problem, så det går inte att söka just nu. Står att dom inte har kontakt med servern.

Får testa igen imorgon.

Går det att ansöka om man har ett aktuellt betalningsföreläggande?

Kan man på något vis föra över pengarna till sitt bankkonto?? Via paypal, neteller? Eller är det enklare? Eller omöjligt?

Easycard höjd kreditgräns är det svårt att få??

Har haft mitt Easycard i 1år nu och funderar på att ansöka om höjd kreditgräns och jag undrar om någon gjort det och om det är svårt att få? Vet att de tar ny UC men har bara 6 stycken och tänker inte söka något annat på länge.

Fick mitt Easycard höjt från 5000 till 15.000 mejlade dem och fick hem papper att skriva under. De tog ny upplysning. Känns som jag haft lite tur har fått Norwegian höjt, Easycard höjt och Seqr och PayByBill vilket gör att jag inte behöver ta något smslån denna månad . Kommer också om det går slutbetala någon/några mindre avbetalningsplaner

Senast ändrad:
Fick mitt Easycard höjt från 5000 till 15.000 mejlade dem och fick hem papper att skriva under. De tog ny upplysning. Känns som jag haft lite tur har fått Norwegian höjt, Easycard höjt och Seqr och PayByBill vilket gör att jag inte behöver ta något smslån denna månad . Kommer också om det går slutbetala någon/några mindre avbetalningsplaner

Tog dom en UC när du höjde ditt Easycard?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp