Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Easycard

Blev beviljad Easycard med 5000kr idag, inga anmärkningar, över 250k inkomst men 33 ffr hos UC.. Alltid nåt ju :)

Har du anställning av ngt slag? Själv är jag arbetssökande, så det kanske inte är lönt att söka då? Har dessutom, precis som du, över 33ffr hos UC. Vad tror du?:)

Har du anställning av ngt slag? Själv är jag arbetssökande, så det kanske inte är lönt att söka då? Har dessutom, precis som du, över 33ffr hos UC. Vad tror du?:)

Jodå, har fast anställning sedan 2005 men bottenbetyg på UC pga alla förfrågningar plus att jag har en överskriden kortkredit som dom kan se där.. :).. Fick också lägsta kreditbeloppet beviljat, dvs 5000. Fick kortet idag och koden kommer i morgon :) eftersom du som jag redan har så många ffr så kanske det inte skadar att chansa? :p ska inte uppmuntra någon att låna pengar, men det är ju ett nödvändigt ont för oss som inte har skött vår ekonomi som man ska :)

EDIT: Kom förresten på att jag fick ange arbetsgivare och telefonnummer till denna när jag skrev under kreditavtalet så dessvärre kanske det är lika bra att du sparar den förfrågan till nåt annat.. :/

Jodå, har fast anställning sedan 2005 men bottenbetyg på UC pga alla förfrågningar plus att jag har en överskriden kortkredit som dom kan se där.. :).. Fick också lägsta kreditbeloppet beviljat, dvs 5000. Fick kortet idag och koden kommer i morgon :) eftersom du som jag redan har så många ffr så kanske det inte skadar att chansa? :p ska inte uppmuntra någon att låna pengar, men det är ju ett nödvändigt ont för oss som inte har skött vår ekonomi som man ska :)

EDIT: Kom förresten på att jag fick ange arbetsgivare och telefonnummer till denna när jag skrev under kreditavtalet så dessvärre kanske det är lika bra att du sparar den förfrågan till nåt annat.. :/

Tack för den grundliga infon!.Tror jag gör som du säger, att man lika bra sparar förfrågan. Kommer garanterat ändå bli avslag, speciellt med tanke på att man måste skriva arbetsgivarens kontaktuppgifter på avtalet. Himla synd! ;)

Någon som vet ifall de ringer upp arbetssgivaren när man fått godkänt och ska fylla i kreditkortsavtalet?

Någon som vet ifall de ringer upp arbetssgivaren när man fått godkänt och ska fylla i kreditkortsavtalet?

Nej, de ringde inte upp min arbetsgivare iaf. Tror det mest är något de måste skriva för att följa regler. Möjligt att de gör stickprov dock.

Du får din veta din kreditgräns direkt på skärmen efter ansökan. Sen är det bara att skriva ut avtalet och vänta på kortet.

Du söker inte på ett visst belopp utan efter att de tagit kreditupplysning på dig så avgör de vilket belopp du kan få på. Det är ett Master card så du kan använda det precis som vilket annat kreditkort, handla med, göra kontantuttag osv.

Jag har över 2 miljoner i bostadslån och 175000 i blancolån + smslån och jag fick ändå ett Easycard. Det är marknadens enklaste Master card att söka huvudsaken är att man inte har någon betalningsanmärkning.

Jag har över 2 miljoner i bostadslån och 175000 i blancolån + smslån och jag fick ändå ett Easycard. Det är marknadens enklaste Master card att söka huvudsaken är att man inte har någon betalningsanmärkning.

Okej.. Kankse ska prova iaf då, det kan inte bli värre med förfrågningar. Har inga bet.anmärkningar men en massa blancolån..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp