Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dundle mobilbetalning

Skulle köpa ett paysafecard via fortumo på dundle . Jag hade köpt alla sms utom det sista då det dök upp ett meddelande om att jag nåt min gräns på 3000 kr !? Vad gör jag nu ? Har betalat för 90% av köpet men inte fått något paysafecard?

Skulle köpa ett paysafecard via fortumo på dundle . Jag hade köpt alla sms utom det sista då det dök upp ett meddelande om att jag nåt min gräns på 3000 kr !? Vad gör jag nu ? Har betalat för 90% av köpet men inte fått något paysafecard?
Det löste sig efter att jag kontaktat Dundle. Jag fick en rabatt kod för samma belopp så nu vet ni om ni får samma problem.

Hej , hur funkar detta ?
Snälla hjälp mig ngn , akut behov av pengar . Hur får man ut pengarna ?

Ja har inget val. Inga pengar till varken mat eller bussresa till jobb .
ja har reggat ett skrill konto. Det står att ja kan sätta in 5000 via paysafe card . Eller är det fel sätt ?
Va blir kostnaden för detta ?
Ngn som vet ?

Ja har inget val. Inga pengar till varken mat eller bussresa till jobb .
ja har reggat ett skrill konto. Det står att ja kan sätta in 5000 via paysafe card . Eller är det fel sätt ?
Va blir kostnaden för detta ?
Ngn som vet ?
Testade du detta? Hur gick det isåfall?

Ja testade via onebip och daopay, men ja får bara upp ett felmeddelande, va gör ja för fel ?
Eller är de mitt abonnemang som nekar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp