Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dundle mobilbetalning

Ok! Finns ingen stans där man trycka på tillbaka till återförsäljaren och inget på mejl. Deras hemsida står det aborted så inget är draget som tur är när hon inte får kod! Men hon skickade en skärm dum och då tänkte jag att det är som en triangel som varnar för inte säker sida, om det kan ha något med det att göra ? Visa bilaga 1918Visa bilaga 1918
Hem konstigt så har jag aldrig fått

Bilagor

• Screenshot_20211212-120657_Messages.jpg
    Screenshot_20211212-120657_Messages.jpg
    378.2 KB · Visningar: 354
Såhär ser det ut på mina sms sen går jag in på dundle.se igen o koden dyker upp där

O
Såhär ser det ut på mina sms sen går jag in på dundle.se igen o koden dyker upp där
Ok! Vad konstigt! Inget sms om att det är bekräftat köp utan efter man har skrivit in koden och man går tillbaka så kommer de tillbaka till start.

O

Ok! Vad konstigt! Inget sms om att det är bekräftat köp utan efter man har skrivit in koden och man går tillbaka så kommer de tillbaka till start.
Då blev köpet avbrutet av onebip. Kolla på deras sida om köpet gick igenom.

Hej! Samma sak som ovan händer mig också. Har ni hittat någon lösning?

Mvh

Då har ni handlat för mycket denna månad.

Jag har tele2 och jag fattar det som att min gräns är 3000/månad. Är det någon som vet vilket datum ens gräns nollställs? Fattar inte alls hur det fungerar. Ena månaden 3000 men nu senaste månaden 6000 vilket borde vara omöjligt enligt tele2.

Jag har tele2 och jag fattar det som att min gräns är 3000/månad. Är det någon som vet vilket datum ens gräns nollställs? Fattar inte alls hur det fungerar. Ena månaden 3000 men nu senaste månaden 6000 vilket borde vara omöjligt enligt tele2.
Så har du kunnat handla för 6000kr denna månad?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp