Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Dom hos tingsrätten, skuld fastställdes

Jag har fått en betalningsanmärkning pga en tredskodom som jag ansökte om återvinning i rätt tid och domstolen skrev om att tredskodomen skall upphävas, igår vann domen lagakraft och fortfarande står betalningsanmärkningen kvar, någon som vet varför? kommer anmärkningen plockas bort om nån dag eller bör jag kontakta UC?

Jag har begärt återvinning på två utslag, dem står fortfarande med på uc. Tror inte att dem försvinner för dig.

Jag har fått en betalningsanmärkning pga en tredskodom som jag ansökte om återvinning i rätt tid och domstolen skrev om att tredskodomen skall upphävas, igår vann domen lagakraft och fortfarande står betalningsanmärkningen kvar, någon som vet varför? kommer anmärkningen plockas bort om nån dag eller bör jag kontakta UC?

Räkna inte med någon automatik

Jag har begärt återvinning på två utslag, dem står fortfarande med på uc. Tror inte att dem försvinner för dig.
Jag förstår, men när du ansökte återvinning, upphävdes tredskodomen eller var domen kvar som tredskodom?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp