Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Någon som nyligen har sökt och hur lång tid t8g de för att få beviljat eller iaf svar från dom? Är dom snabba eller måste man vänta i dagar?

Någon som nyligen har sökt och hur lång tid t8g de för att få beviljat eller iaf svar från dom? Är dom snabba eller måste man vänta i dagar?
dom har ju inte lanserat än, blir eventuellt till hösten om det någonsin blir av

Det enda jag inte förstår är hur fan dom kan hålla sina investerare nöjda?
Dom tog in kapitalet på sommaren 2017 det har alltså gått hela 2 år, 500 miljoner har jag för mig att dom fick in.
Deras riskkapitalister måste ju undra vad fan det är som pågår om man 2 år (!) senare knappt rört sig ur fläcken och det inte finns något inom det närmsta heller.

Det enda jag inte förstår är hur fan dom kan hålla sina investerare nöjda?
Dom tog in kapitalet på sommaren 2017 det har alltså gått hela 2 år, 500 miljoner har jag för mig att dom fick in.
Deras riskkapitalister måste ju undra vad fan det är som pågår om man 2 år (!) senare knappt rört sig ur fläcken och det inte finns något inom det närmsta heller.
En riktig flopp!

Inte sett ärenden från getdevide på jobbet än..

Har dom släckt ner sin Facebook?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp