Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Alltså sen dom ändrade till preliminär ansökning från det där intresseanmälan har jag fortfarande gjort 0 ansökningar haha. Så jävla flummigt bolag.
men hur många ansökningar gjorde du innan?

Jag tycker räntekostnaden är för hög på denna månads avi. Kostnaden är högre än någon annan månad innan trots att mitt lån är mindre än någonsin efter löpande amorteringar. Smyghöjer de räntan utan att meddela kunderna? Någon annan som upptäckt samma?

Jag tycker räntekostnaden är för hög på denna månads avi. Kostnaden är högre än någon annan månad innan trots att mitt lån är mindre än någonsin efter löpande amorteringar. Smyghöjer de räntan utan att meddela kunderna? Någon annan som upptäckt samma?
Jag reagerade på det också.

Samma sak för mig. Det skiljer visserligen bara 10 kr i räntekostnad från förra månaden men visst ser det annorlunda denna månad.

Ja dom får öka räntan ska dock meddelas i sånt fall.
Inte läst avtalen dom har men de flesta har ju rörlig ränta för att kunna ha samma marginal beroende på inlånings kostnad.

Så det lär dom avtalat in, annars får dom inte

Vet om det har varit någon skillnad för mig, svårt att jämföra då mitt utlånade belopp skiljer sig mycket från månad till månad (sätter in och tar ut mycket). Dock inget konstigt att den här månadens faktura har högre ränta än förra då mars har fler dagar än februari.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp