Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Försökte logga in och fick "Ditt konto är för tillfället låst" WTF?
Har ingen kredit hos dom varför blir det så?

Försökte logga in och fick "Ditt konto är för tillfället låst" WTF?
Har ingen kredit hos dom varför blir det så?
Tror det var någon innan i tråden som haft det också. Kommer inte ihåg om de hade fått svar på varför.

Tre reflektioner efter att ha läst PDF:en.

1. De ger Klarna en mindre känga utifrån deras ränteläge ;)
2. De ligger ett halvår efter sin egen tidsplan.
3. B-rundan (vad det nu innebär) lär dröja. Som jag tolkar det är A-rundan genomförd eller så gott som iaf (förlanseringen)

https://www.google.se/url?sa=t&sour...Vaw3d2F0vrDJi9obOfLU7kdsk&cshid=1543309582192

En del av er har säkert läst denna pdf-fil som är utgiven av företaget, andra inte. Lite lektyr vid lugna stunder om inte annat :) Bland annat finns det info om att de har säkrat 500 000 000 kr i november för att tillgodose ca 50 000 kunder. Tv-reklam väntas i januari osv.

Hej igen X,

Du är som sagt inte spärrad utan det är en felaktig formulering vi ser över just nu. Anledningen till varför du får det felmeddelandet är för att du gjort intresseanmälan flera gånger.

Vi har sett över det du nämner gällande borttappade ID kort gente det utdraget vi gör och det har inte påverkat utfallet.

Vårt system fungerar som det gör och vi kommer att kontakta dig vid officiell lansering. Då kommer du ha möjligheten att ansöka igen.

Vänligen Divide Supporten

Dom är ju duktigt bakom flötet. Eftersom min Credit Safe är hög och jag alltid fått varenda lån jag sökt via creditsafe så snackar dom skit.
Jag har inga anmärkningar och hög deklarerad inkomst, det finns absolut inte en chans i hela helvetet att jag ryker på Creditsafes upplysning...

Borttappade ID-kort...? Vad handlar det om egentligen?

Dom är ju duktigt bakom flötet. Eftersom min Credit Safe är hög och jag alltid fått varenda lån jag sökt via creditsafe så snackar dom skit.
Jag har inga anmärkningar och hög deklarerad inkomst, det finns absolut inte en chans i hela helvetet att jag ryker på Creditsafes upplysning...

Vd Marcus Halldin köpte sig en ny Audi r8 i mars men verkar bo hemma hos föräldrarna.
( disclaimer: säger varken bu eller bä , bara en notering)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp