Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Detta med ”tink”...jag fick min kredit godkänd, EFTER det godkände/verifierade jag mitt konto med bank-id. Aldrig tink?

Detta med ”tink”...jag fick min kredit godkänd, EFTER det godkände/verifierade jag mitt konto med bank-id. Aldrig tink?

Min uppfattning är att det är ett alternativ det där med Tink.

Jag fick 25.000:-. Skrev under med Bank-ID.
Sedan verifierade jag inte mitt bankkonto i samband med att jag godkände krediten. Efteråt gick jag tillbaka och la in bankkontonumret i min profil.

Hej
Kan man inte avsluta Tink eller avinstallera själv, och inte använda sig av det mer?

Bridget

Tror vi det händer något i veckan? Tänker att man snart borde ändra från ”lanserar inom kort” annars...Eller hur länge är ”inom kort” (Inga spydiga svar tack, har man inget snällt att säga ska man inget säga)

Jag va inne på min sida nyss och det är lite uppdaterat, finns blandannat ett menyval som heter avbetalning.. å lite andra smådetaljer är ändrat..

Mitt råd är att lägga energi och kraft på annat. Det är fullständigt meningslöst att spekulera om och när Get Divide lanserar fullt. Det är bara Get Divide själva som har svaret på den frågan. Så, stay frosty :)

Tror vi det händer något i veckan? Tänker att man snart borde ändra från ”lanserar inom kort” annars...Eller hur länge är ”inom kort” (Inga spydiga svar tack, har man inget snällt att säga ska man inget säga)

Jag kunde inte ens få dessa 25K eftersom jag hade en anmärkning när jag anmälde intresset.
Så jag måste också snällt vänta i kön på riktiga lanseringen för att få ta ett lån...

Hoppas hoppas! Misstänker att det kanske kan bli i början av December! Tror som många skrivit att intresset var för stort. Mer än dom räknat med och måste få ihop kapital!
Sen tror jag dom vill veta hur inbetalningar sköts och att allt fungerar!
Men vi håller huvudet kallt så länge!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp