Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Egentligen borde dom smälla upp med stora bokstäver på startsidan "VI VET INTE NÄR VI LANSERAR" så hade dom sluppit att 1500 stressiga människor skickar och frågar dom gång på gång fast dom vet att svaret är "Vi vet inte".

Haha ja egentligen!

Men! Vad skulle alla då i tråden klaga på?? :D:D

Jag tror inte att de i sin vildaste fantasi hade räknat med att få in så många ansökningar som de fått. Visst gör man olika beräkningar och har vissa förväntningar inför alla lanseringar av vad det än kan vara men tack vare oss så har deras förväntningar överträffats.

För att inte tala om alla tusentals mejl de måste ha fått... också tack vare oss :D

Jag tror inte att de i sin vildaste fantasi hade räknat med att få in så många ansökningar som de fått. Visst gör man olika beräkningar och har vissa förväntningar inför alla lanseringar av vad det än kan vara men tack vare oss så har deras förväntningar överträffats.

För att inte tala om alla tusentals mejl de måste ha fått... också tack vare oss :D

Sant, dem kanske räknade med 1000 st 250000 kr lån. Men fick in 10 000st intresseanmälningar istället :p

Sant, dem kanske räknade med 1000 st 250000 kr lån. Men fick in 10 000st intresseanmälningar istället :p
Mycket troligt!
Och de har antagligen förstått (i o m alla mejl) att om de skulle lansera nu så kommer de få 10 000 till :D:D:D:D

Passade även på att fråga när dom ändå skrev att dom kontaktar mig igen när lanseringen sker!

Det är ingen idé att fråga eller tjata på dom mer!
- Vi kommunicerar inget ungefärligt eller exakt datum för officiell lansering.

Alla som gjort en intresseanmälan kommer att bli kontaktade när lansering sker.

Passade också på att fråga men fick lite snällare svar;)

Hej , under förlanseringen har vi begränsat kontokrediten i syfte att utvärdera funktionalitet samt kundbeteende. Vår ambition är att kunna erbjuda dig möjligheten till ett utökat kreditutrymme vid vår officiella lansering. Roligt att du gillar tjänsten, fortsatt trevlig dag.

Dom kollar folk som betalar tillbaka sin kredit i tid och inte gör uttag direkt så sköter man detta någon månad så kommer det bli högre kredit garanterat:)

Undrar om det är därför de valt TINK ? För att kartlägga hur alla sköter sina betalningar, utgifter m.m. Jag tycker det är lite väl mycket insyn, finns inget annat låneföretag som använder TINK väl? Känns lite som att de får veta mycket mycket mera än vad de egentligen behöver.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp