Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

När man kollar företagets hemsida tycker jag de verkar grymt seriösa? Förstår egentligen inte alla tvivel, jag tror på en skarp lansering inom en månad.

När man kollar företagets hemsida tycker jag de verkar grymt seriösa? Förstår egentligen inte alla tvivel, jag tror på en skarp lansering inom en månad.

Med tanke på att en mängd medlemmar här på forumet fått 25K utbetalat så är dom givetvis seriösa ja.

Jag är också en av dem, men fortfarande är det ju skepsism som är mest framträdande här

Testade det där nu, var preliminärt erbjuden något på 200k, fick meddelande om att det kunde erbjudas 25k, ansökte och fick helt avslag. Så kan det gå:)

Testade det där nu, var preliminärt erbjuden något på 200k, fick meddelande om att det kunde erbjudas 25k, ansökte och fick helt avslag. Så kan det gå:)

Du verkar vara den första i tråden som får avslag?! WTF?????

Nä, det är han inte :) Jag har läst om andra oxå !

Ja fast om jag förstod det rätt hade dom andra inte lönen dom efterfrågade alternativt anmärkning?
Lasseman uppfyller ju alla deras krav?

Vore intressant att få motiveringen till avslag om du uppfyller alla deras krav....

Jag antar jag inte uppfyller kraven eller fyllde i något fel.. man fyller i om hyra barn etc, något måste det hakat sig på

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp