Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Någon tidigare i tråden hade fått som svar att de ville testa alla delar av tjänsten innan lansering, (därav förlansering). Med andra ord får vi nog snällt räkna med att de även vill testa faktureringsbiten, vilket isåfall innebär att de första SWISH-fakturorna mejlas ut kring 16-17 oktober. Sen vill de säkert se att betalningarna kommer in osv och att eventuella påminnelser även funkar.... Däremot har jag som sagt en känsla av att man vill lansera innan julhandeln drar igång och hoppas på det! :)

Kan vara så enkelt att de inte är färdiga med sina appar ( ej klara eller ej godkända än)och på så vis inte kan lansera än.

Ja svårt att förstå detta företags tankar! Jag tänker att om planen var att se kundernas återbetalningsförmåga, är det enkelt att förstå att okt inte skulle hålla för en officiell lansering! Min personliga reflektion är att marknadsföringen i så fall har varit något vilseledande! ...eller har man ändrat sig i sista stund? Beror det på oväntat hög efterfrågan? Vore intressant att få en hint från Get Divide (el Get Dividera) om hur framtida planering ser ut? Vad betyder ordet ”snart”?

Ja svårt att förstå detta företags tankar! Jag tänker att om planen var att se kundernas återbetalningsförmåga, är det enkelt att förstå att okt inte skulle hålla för en officiell lansering! Min personliga reflektion är att marknadsföringen i så fall har varit något vilseledande! ...eller har man ändrat sig i sista stund? Beror det på oväntat hög efterfrågan? Vore intressant att få en hint från Get Divide (el Get Dividera) om hur framtida planering ser ut? Vad betyder ordet ”snart”?
står tom ”inom kort” på hemsidan... och för mig är det inte flera månader...

lite detta jag menade med mitt förra inlägg för någon dag sedan... varför ägna oss åt spekulationer?? Frågar någon om någon hört från FÖRETAGET om de lämnat någon tid för lansering är det väl totalt meningslöst att folk börjar gissa?? Obegripligt varför...

vad blir månadskostnaden om man tar ut 25.000 kr på 6 år? har ej tagit ut dom ännu väntar på den officiela lanseringen.

står tom ”inom kort” på hemsidan... och för mig är det inte flera månader...

"För dig"? & vem är du?
Det är liksom helt irrelevant vad som är kort tid för dig och inte. Istället för att påpeka vad som är kort tid för tid så kan du istället ringa företaget och fråga vad kort tid är för de.

"För dig"? & vem är du?
Det är liksom helt irrelevant vad som är kort tid för dig och inte. Istället för att påpeka vad som är kort tid för tid så kan du istället ringa företaget och fråga vad kort tid är för de.
Fast jag håller med! Inom kort eller kommer snart är en indikation på att det är inom närmaste tiden!
Ej lång tid! Det är det väl för alla eller??
Annars skriver man inget alls säger sig självt

"För dig"? & vem är du?

Haha, sen att framförallt diskutera det :D Det kommer liksom när det kommer.
Ingen hade varit gladare än mig om dom hade lanserat redan igår men den lär inte komma snabbare för att 15 personer skriver "Varför är den inte på plats"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp