Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Precis så jag tror inte vi ska förvänta oss några ökningar än på ett bra tag
Tror inte jag heller!
Många utrycker desperation och det bådar ej gott tror som flera skrivit att dom drar öronen åt sig vill nog se hur det fungerar först kanske inte alls blir ett högre belopp!
Det blir när det blir och om det blir vi får avvakta o se!

Jag skulle tippa på att dom vill se (procentuellt) hur många som betalar tillbaka sina lån för att kunna lägga en korrekt ränta på det "stora" lånet sen när det vankas tid för det.
Det är min spontana gissning iallafall.

Jag skulle tippa på att dom vill se (procentuellt) hur många som betalar tillbaka sina lån för att kunna lägga en korrekt ränta på det "stora" lånet sen när det vankas tid för det.
Det är min spontana gissning iallafall.

Det tar dock lite tid, första återbetalngarna blir först sista november, men förmodligen först till våren man har ett skapligt stabilt underlag på hur betalningarna går

Jag gjorde uttag på 25000 kr nu!

Kommer ha pengarna liggandes på kontot 1-2 månader ifall det kommer bli problem med fakturor.

Sen ska jag betala in ett lån på 22000 kr. Så kommer min UC se bättre ut

Det tar dock lite tid, första återbetalngarna blir först sista november, men förmodligen först till våren man har ett skapligt stabilt underlag på hur betalningarna går

Det är min spontana gissning också.
Först till vår så kan det bli tal om några högre summor.
Dels så kommer det börja trilla in lite slantar till bolaget och dels så kan dom påvisa hur stor andel av lånen som faktiskt betalas.

Gjorde en intresseanmälan precis hos dem och fick en kreditgräns på 115.000kr.

När får man tillgång till tjänsten på "riktigt" eller vad man skall kalla det?

Av det så kommer du som max få 25.000 kronor om dom återkommer till dig via mail.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp