Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Är det förtidslansering för vissa ? Vem har fått beviljat o fått pengar på sitt konto ?

Fortfarande ingen som hört om någon höjning? Eller datum på officiell lansering?

Gjorde en intresse anmälan i fredags fick preliminärt beviljat 150k hur lång tid tar de innan man blir kontaktad?
och/om man får dom 25000kr

Men ni som fått pengar hur långt tid efter ansökan/intresseanmälan fick ni vänta?

Jag måste bara fråga. Hur kan ni som ansökt om detta tillåta att de skall få tillgång till era kontoutdrag? Det känns ju verkligen som att stå med mössan i hand och byxorna vid knäna...

Jag måste bara fråga. Hur kan ni som ansökt om detta tillåta att de skall få tillgång till era kontoutdrag? Det känns ju verkligen som att stå med mössan i hand och byxorna vid knäna...

Dom får inte tillgång till kontoutdrag.
Man verifierar bara sitt bankkonto genom Tink. De ser inga transaktioner. Jag blev beviljad och har inte ens mitt bankkonto kopplad till Tink.

Dom får inte tillgång till kontoutdrag.
Man verifierar bara sitt bankkonto genom Tink. De ser inga transaktioner. Jag blev beviljad och har inte ens mitt bankkonto kopplad till Tink.
Precis lika för mig det är bara en verifiering inget annat

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp