Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Fick inbjudan på 25.000 kr. Efter fyllt i ansökan fick jag "Ej Godkänd"
Dom kollar Tink utan tvekan...

Vad är det som framkommer på "Tink" som inte gör det på Creditsafe?

Också fått erbjudande. Kontot verifierar man EFTER godkänd kredit så det bör inte sätta käppar i hjulen

Dom går igenom
Konton alltså vad gjorde att du inte blev godkänd då! Om du fick erbjudande är det konstigt dom nekar för det är väl taget creditsafe innan du fick detta
Gillar inte att dom går igenom
Konton är för personligt även om
Man inte har nått att dölja så är det en inkräktan på integritet ej okej på långa vägar ingen annan har med mitt konto att göra helt galet att det är tillåtet

Dom går igenom
Konton alltså vad gjorde att du inte blev godkänd då! Om du fick erbjudande är det konstigt dom nekar för det är väl taget creditsafe innan du fick detta
Gillar inte att dom går igenom
Konton är för personligt även om
Man inte har nått att dölja så är det en inkräktan på integritet ej okej på långa vägar ingen annan har med mitt konto att göra helt galet att det är tillåtet

Detta var ett väldigt rörigt inlägg :D

Uppfattar inte inlägget rörigt !!

Jag tror bara dom bekräftar din identitet och låter bankkontot ansluta till Divide kontot automatiskt så slipper dom dubbelkolla en massa innan utbetalning. Dom orkar inte kolla alla transaktioner osv. Har nån nånsin blivit nekad nånstans pga att dom sett du har massa betting transaktioner enligt Instantor el Tink typ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp