Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Det står i villkoren att de använder creditsafe eller liknande tjänst (vilket i värsta fall skulle kunna vara uc?) samt för kontoinformation Tink AB, som verkar vara en app som sammanställer vad man använder pengarna till på sitt bankkonto? Men de skriver att det är för att verifiera kontot.

Hehe, det här verkar verkligen oseriöst. Snart förvandlas dom till en av alla andra högkostnadskrediter om dom ens kommer att öppna :D

Fast de har ju inte lanserats än, hade varit oseriöst om de ändra när de är igång. De har säkert kört någon provkörning och insåg att det inte kommer funka med de gamla villkoren.

Jag ser inget oseriöst med att ändra villkor o upplägg innan de ens lanserat. Har man varit med o byggt upp en verksmhet från scratch vet man att så ser verkligheten ut. Då tror jag det är märkligare med en hel skara människor som detaljmemorerar varenda siffra från en tjänst som ännu inte ens finns på marknaden.....Förstår inte varför alla här är så negativa, låt oss tro på detta istället.

Dom kanske inte skall öppna sina sajt förrän allt är klart istället för att visa live på internet hur de ändrar och pusslar ihop alla siffror. Dom har ju inte ens öppnat för utlåning el nåt, hur kan dom då plötsligt se att oj vi måste höja dittan å datten... Det tycker jag är oseriöst att inte sitta å räkna på sånt noga innan man börja visa världen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp