Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Detta låter för bra för att vara sant så tror inte en sekund på detta. Varför skulle dessa erbjuda bättre ränta än storbankerna gör till någon som har utmärkt betyg?

Detta låter för bra för att vara sant så tror inte en sekund på detta. Varför skulle dessa erbjuda bättre ränta än storbankerna gör till någon som har utmärkt betyg?

Frågan har besvarats 15 gånger i tråden :D

Jag förstår inte riktig varför ni ständigt ifrågasätter räntan, kreditupplysningen etc?
Varför ska dom skriva den räntan om de inte menar det? Då kunde de lika gärna skrivit minst 15% och alla vi här hade nappat på det.
Om de skulle ha varit UC hade dom väl skrivit det och inte Creditsafe?
Det ser jätteprofisgt ut och låt oss hoppas att de startar igång närmsta dagarna.

Bästa inlägget i hela tråden faktiskt.

Off tonic men kan någon flytta denna tråd till större lån?

Jag tittar nästan aldrig här och det här verkar väldigt intressant som alternativ för lendo/advisa. Och det här är väl ändå inte ett sms lån?

Gnäller inte men bara en påpekning

God morgon!!
Läste i tråden att denna ska lanseras i sluter av oktober... nu räknas väl dagens datum som mitten av månaden, men är det någon som fått erbjudande än? Står på deras sida att de ska kontakta de som lämnat intresseanmälan i samband med lansering ju...

Kontokrediter brukar sorteras under smslån... Men här var beloppen väldigt höga ser jag. Jag tänker vi väntar tills de lanserat tjänsten så får vi se.

Är ganska säker på att tjänsten lanseras måndag/tisdag antingen nästa vecka eller sista veckan i oktober.
Kom ihåg var ni läste det först :)

Ni som kommer att ansöka om kontokrediten - Kommer ni att gå på det högsta beloppet direkt på 250K?

Ni som kommer att ansöka om kontokrediten - Kommer ni att gå på det högsta beloppet direkt på 250K?

Eftersom man inte väljer belopp, utan tilldelas en kredit får man hoppas på 250K. Den kredit jag får kommer jag ta ut direkt ja... Vi får se när/om de öppnar nästa vecka. Bara att hålla tummarna :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp