Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Eftersom man inte väljer belopp, utan tilldelas en kredit får man hoppas på 250K. Den kredit jag får kommer jag ta ut direkt ja... Vi får se när/om de öppnar nästa vecka. Bara att hålla tummarna :)

Fast krediten tilldelas man när? Måste man fylla i en speciell ansökan när dom lanserar och sen säger dom grattis du får X?
Ska bli väldigt spännande hur som helst.
Jag kommer ansöka den 25:e november och då lär den vara på plats.

Slutet på oktober.
Så förmodligen inte nästa vecka eftersom då hade dom nog haft ett exakt datum.

De skriver själva:

”Kort före lansering av Divide kommer du få en förfrågan om att bli kund och ansöka om en kontokredit”.

Ev kredit kommer väl tilldelas vid det skedet?

Fast krediten tilldelas man när? Måste man fylla i en speciell ansökan när dom lanserar och sen säger dom grattis du får X?
Ska bli väldigt spännande hur som helst.
Jag kommer ansöka den 25:e november och då lär den vara på plats.

Testade intresseanmälan, men r man signerar med BankID så bara snurrar cirkeln och laddar. Kommer inte vidare.

Ska testa på datorn senare.

Uppenbarligen är allt detta indikationer på att det snart är dags.

någon som frågat dom om de kommer registrera skulden på uc? Det brukar ju inte höras om man använder creditsafe ... känns som de kommer få fullt upp vid lansering

• Med en kontokredit från Divide får du en effektiv ränta på 2,86% vid ett uttag med en återbetalningstid på 36 månader%
  • Om du väljer att betala tillbaka skulden på 108 år blir den effektiv ränta 4,71%
108 år skaplig återbetalningstid

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp