Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Är väl inte så konstigt om det är SEB dom använder som bank. En Wallenberg är ju med i styrelsen :)

Den här tråden alltså....för att vi som vill ha info på riktigt inte ska missa den har jag ett tips;
Ni som tror det är skämt/bluff/trams... förlika er med den tanken o ta ett annat lån!
Orkar inte läsa fler människor som gnäller om detta, herregud, ingen kommer tvinga er låna.
Tack å hej

Nu fick jag mejl

Hej -------,
Vi har nu mottagit din betalning!
Tack för din tid hos oss och välkommen åter.
Med vänliga hälsningar
Divide

Någon som varit i kontakt med dem nyligen om officiell lansering? Datum för den? Verkar inte riktigt ha stämt med slutet av oktober...

Någon som varit i kontakt med dem nyligen om officiell lansering? Datum för den? Verkar inte riktigt ha stämt med slutet av oktober...
Jag va i kontakt med dem för ca 3 veckor sen, å då hade de inget exakt datum på lansering. Vore väldigt intressant om någon annan kan kontakta dem å höra hur de ligger till i planeringen.

Ni kan nog inte vänta er en skarp lansering än på ett antal månader. Känslan är att företaget vill undersöka kundernas återbetalningsförmåga, innan det blir tal om skarp lansering och högre belopp. Det här har dryftats tidigare i tråden. Skulle tippa på Mars/April nästa år utan att vara confident...

Jag va i kontakt med dem för ca 3 veckor sen, å då hade de inget exakt datum på lansering. Vore väldigt intressant om någon annan kan kontakta dem å höra hur de ligger till i planeringen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp