Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Jag fick 250.000 prel sedan 25.000 verifierade kontot med bakid och tog ut först 15 tusen i förrgår och 5 tusen igår allt gick jätte fort. Har swedbank. undrar när man får höja krediten säkert efter några månads inbetalningar gissar jag på. Nån som vet?

Jag fick 250.000 prel sedan 25.000 verifierade kontot med bakid och tog ut först 15 tusen i förrgår och 5 tusen igår allt gick jätte fort. Har swedbank. undrar när man får höja krediten säkert efter några månads inbetalningar gissar jag på. Nån som vet?
Det kommer att gå att höja krediten när lanseringen sker. De har testkört systemet förra veckan och nu denna, så hoppas att lansering kan ske redan under nästa vecka?? Ska bli så spännande att se hur konkurrenterna kommer att göra om Divide tar många kunder direkt...

Det kommer att gå att höja krediten när lanseringen sker. De har testkört systemet förra veckan och nu denna, så hoppas att lansering kan ske redan under nästa vecka?? Ska bli så spännande att se hur konkurrenterna kommer att göra om Divide tar många kunder direkt...
Ja tror de redan har startat men med lite mindre kreditbelopp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp