Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

påminner väldigt mycket om instator. Samt att vid ansökan om krediten (fick en inbjudan) så framgår det att dom får full insyn på ens transaktioner, kostnader, lån osv

Ni som fick 25K - På hur lång tid och till vilken ränta?

Vore intressant att veta hur de bestämmer vilka som får ”förtidserbjudande”? Verkar varken handla om tid för ansökan eller belopp.... Lotteri?

Frågade när man kunde få lån hos dom då några fått mail. Fick följande svar:

Hej

Under vecka 42 började vi med en förlansering mot utvalda kunder om ett kreditutrymme på 25 000 kr. Inför den officiella lanseringen vill vi utvärdera tjänsten mot en begränsad kundgrupp i syfte att göra tjänsten så bra som möjligt. Med det i åtanke har vi erbjudit olika kundprofiler en kontokredit baserat på b.la geografisk position, ålder, återbetalningsförmåga samt bank.

Vid officiell lansering kommer nuvarande kunder samt nya kunder bli tilldelade upp till 250 000 kr i kreditutrymme. Den preliminära intresseanmälan ger sökande en fingervisning för hur stort kreditutrymme vi kommer kunna erbjuda.

Vi tackar för ditt tålamod och ser fram emot att välkomna dig som kund inom en snar framtid.

Har alla här som fått beviljade loggat in via Tink. Då är jag körd jag med ... hade hoppats på trustly

Nu fick även jag mail Divide. Efter en snabb verifiering/aktivering ligger nu 25000 kr (på 4 år) för utbetalning.

Jag tror på detta när jag fått pengarna på mitt konto...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp