Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Ja om finanserna räcker,därför man börsnoteras så att man kan få in investerare med kapital.
Just därför de måste spänna musklerna o visa att de har ambition o styrka. Svårt att få större aktörer att investera i något som inte är unikt. Med lån om 25.000:- är de ”enbart” sms-låneföretag. Med summor upptill 250.000:- är det extremt mkt intressantare o en framtid att tjäna rejält på.

Just därför de måste spänna musklerna o visa att de har ambition o styrka. Svårt att få större aktörer att investera i något som inte är unikt. Med lån om 25.000:- är de ”enbart” sms-låneföretag. Med summor upptill 250.000:- är det extremt mkt intressantare o en framtid att tjäna rejält på.

Så de har pengarna redan?

Gjorde en ff för ca 3veckor sedan fick besked om 250k efter det har jag inte hört något!!?

Det vet varken du eller jag eller någon annan som inte har insyn i företaget... men ja, gissar att man inte drar igång en sån här apparat utan kapital. Givetvis bara spekulationer, ingen vet.
Precis men vad vi vet med säkerhet är att de behöver kapital.

Jag tycker bara att det är så synd att de inte iaf kan säga stt vi lanserar innan jul eller typ, vi kommer inte lansera förrän sommaren 2019.

Hade de haft mycket kapital hade det ju redan lånats ut flera 250 tusen lån, finns ju ingen anledning att sitta och trycka på hundra miljoner om deras syfte är att låna ut dem. Det saknas den typen av kapital, så den "lansering" ni som vill ha stora lån bör fokusera på, är företagets "börslansering" :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp