Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Om fakturan kommer redan idag... vad innebär det om man tar ut pengar under december? Ingen återbetalning av den summan förrän slutet av januari eller uppdatering av faktura?

Kostnad? I princip allt är ju amortering. 1% är uttagsavgiften om jag minns rätt så av de 1130kr är 10kr avgift för ditt extra uttag. Runt 1000kr amortering (beroende på hur många år du tagit krediten på). Resten är ränta.

Jag har tagit på 25 tkr på två år. Så det vart ränta på runt 40 kr då min totalskuld efter dom extra 1 tkr som jag tog ut var just under 25000. Så 1130 kr minus 40 kr ränta och 10 kronor uttagsavgiften. Bifogar min faktura.
8AA0260B-D109-4ACB-9601-8E24D30C6433.png

Fick också idag!
Otroligt förmånligt ränta runt 100kr och amortering 300kr!
Händer nått på krediten!
Undrar när stora lansering blir haha men hoppas snart!
Nån skrev måndag hoppas på det!

Jag tror detta betyder att företaget skall göra en sk IPO tredje kvartalet 2019 som innebär börsnotering, ”IPO” (Initial Public Offering) och kallas så när ett bolag noteras på börsen.

Fick också idag!
Otroligt förmånligt ränta runt 100kr och amortering 300kr!
Händer nått på krediten!

Undrar när stora lansering blir haha men hoppas snart!
Nån skrev måndag hoppas på det!

Fick du maile eller hur fick du veta att du är beviljad redan?

De behöver börsintroduceringen för att finansiera högre lån, så som någon skrev tidigare. Stora lån blir först q3 2019

De behöver börsintroduceringen för att finansiera högre lån, så som någon skrev tidigare. Stora lån blir först q3 2019

Stämmer inte riktigt, visst kan de låna ut större summor utan att vara börsnoterat. Jag tror definitivt de drar igång innan juli 2019.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp