Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Diskussion Deklaration 2017!

Bisnode uppdaterar inkomst och övriga uppgifter för 2016 första gången i juni som UC gör antar att Creditsafe gör samma sak har inte fått svar från dem än så om de gör annorlunda skriver jag här.

Senast ändrad:
Dåligt av dom...

Bisnode uppdaterar inkomst och övriga uppgifter för 2016 första gången i juni som UC gör antar att Creditsafe gör samma sak har inte fått svar från dem än så om de gör annorlunda skriver jag här.
Fick svar från Creditsafe att de kommer att uppdatera juli/augusti som först.

Gjorde en omdeklaration i förrgår (26/4) för min mil ersättning , eftersom jag behövde pengar i april , så gjorde jag ingen ändring då. Tänkte att pengarna för milersättningen kommer väl först i aug nu. Men till min förvåning fick jag ett brev i Kivra från Skatteverket i natt att utbetalning till mitt konto gjorts den 27/4!
När jag loggar in på mitt skattekontot står det lika.
Någon mera som varit med om att det gått så snabbt? Inte fått några pengar ännu, får se om de dyker upp på mitt konto efter helgen.

Gjorde en omdeklaration i förrgår (26/4) för min mil ersättning , eftersom jag behövde pengar i april , så gjorde jag ingen ändring då. Tänkte att pengarna för milersättningen kommer väl först i aug nu. Men till min förvåning fick jag ett brev i Kivra från Skatteverket i natt att utbetalning till mitt konto gjorts den 27/4!
Någon mera som varit med om att det gått så snabbt? Inte fått några pengar ännu, får se om de dyker upp på mitt konto efter helgen.

Det var då raskt marscherat för att vara en myndighet det

Kan man göra så? Jag behövde också utbetalningen i april och gjorde inget avdrag för milen då. Kan jag göra om det alltså och dra milen nu och få den utbetalningen också?

Kan man göra så? Jag behövde också utbetalningen i april och gjorde inget avdrag för milen då. Kan jag göra om det alltså och dra milen nu och få den utbetalningen också?

Ja det kan du, var precis så jag gjorde, som jag tidigare skrev så trodde jag att pengarna först skulle komma i aug, men de står utbetalda den 27/4....

Ja det kan du, var precis så jag gjorde, som jag tidigare skrev så trodde jag att pengarna först skulle komma i aug, men de står utbetalda den 27/4....

Jag loggade in nu och gjorde om det. Det gick bra. Tror du risken för granskning är större om man gör så här?
Blir intressant att se när min utbetalning kommer.
Vad glad jag är att jag såg ditt inlägg! Hade missat ett antal tusen annars. :)
Hur går det för dig förresten? Inget besök?

Jag loggade in nu och gjorde om det. Det gick bra. Tror du risken för granskning är större om man gör så här?
Blir intressant att se när min utbetalning kommer.
Vad glad jag är att jag såg ditt inlägg! Hade missat ett antal tusen annars. :)
Hur går det för dig förresten? Inget besök?

Hoppas du oxå får snabb handläggning :)

Inget besök, så nu får vi tro att det är lugnt :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp