Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Diskussion Deklaration 2017!

Jag gjorde likadant men fick hem ett brev också att ja nästa gång ska begära omprövning å inte göra på det viset :) men va gör det fick ju mina pengar som ja behövde nu

Jag gjorde likadant men fick hem ett brev också att ja nästa gång ska begära omprövning å inte göra på det viset :) men va gör det fick ju mina pengar som ja behövde nu

Fick du oxå pengarna snabbt?? Hoppas att mina kommer in på kontot i morgon. De betalades ju ut 27/4....

Deklarerat idag. När tror ni dom skickar pengarna till kfm har skuldsaldo på runt 11tkr just nu

kan man ändra räntan i deklarationen så de stämmer med dom lånen jag har synliga trots att man fått det utbetalt.. sen söka samlinglån i slutet av juni på den deklarationen man ändrat.. söka omprövning, plus anstånd och kommer de gå igenom?? hur vet man om de gör de, alltså omprövningen?
och vad ska man säga var skälet till ändringen sen att jag helt plötsligt gör en omprövning? (och när måste man senast betala tillbaka om inte omprövningen går igenom eller måste man betala tillbaka det nu på en gång?)
snabbt svar snälla, sista dagen idag..:(

eller är det ingen ide när man tagit så dåliga lån så man gått från 230k inkomst 15k underskott (2015) i underskott till 35k (om jag ändrar)? 68k (2016 verkliga underskottet)
bättre att söka innan deklarationen ändras med 6ff och lägre inkomst och få hoppas på att man får komplettera med lönespecar?

om jag ändrar och väntar så kommer mina förutsättningar isf va.. inkomst 330k, underskott 35k, 3ff.. 2 blanco, plus två krediter på 215k (samt osynliga runt 75k) så vill ta ett på 300k..

Senast ändrad:
enligt skatteverket kan man inte ändra utan att ha någon sambo eller liknande att föra över rätänteavgifterna till..

enligt skatteverket kan man inte ändra utan att ha någon sambo eller liknande att föra över rätänteavgifterna till..

ingen som vet, om man kan ändra ränteavdrag när man redan fått det utbetalt..? eller måste jag göra som skatteverket säger.. föra över den räntan på en sambo jag inte har, så kan alltså inte göra det..

Läste på Expressens Dina pengar att skatteåterbetalningen betalas ut mellan den 7-9 juni för den som väntar pengar nästa vecka:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp