Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Diskussion Deklaration 2017!

Fått svar från UC tyvärr uppdateras inte inkomsten förrän i juni oavsett om du får din skatteåterbäring denna vecka eller i början av juni. Dåligt skött av en så stor myndighet.

Senast ändrad:
Fått svar från UC tyvärr uppdateras inte inkomsten förrän i juni om du får din skatteåterbäring denna vecka eller i början av juni. Dåligt skött av en så stor myndighet.
Menar du att det är Skatteverket som inte kan leverera uppgifterna fören i juni? Låter konstigt.

Nej det är hos UC som inkomsten för 2016 inte uppdateras förrän i juni, Skatteverket har gjort sitt, och slutskattsedel skickas ut ca den 5/4. Fick min slutskattsedel idag.

Senast ändrad:
Ja men UC ägs ju av Nordea, SEB,Handelsbanken,Swedbank, Danske bank och Länsförsäkringar bank och i och med att Skatteverket gått ut med att du kan deklarera och få dina skattepengar före påsk borde ju dessa banker kunna se till att din inkomst uppdateras tidigare hos UC när de äger UC som har sådan "makt" i sammanhanget över din möjlighet att tex. söka ett samlingslån.

Senast ändrad:
Jag har fått mitt kontoutdrag från Skatteverket. Det står som vanligt att de är utbetalt mm men längst ner står det att summan är utbetald till KFM för att täcka andra skulder. Skulden minskar ju i alla fall.

Ja men UC ägs ju av Nordea, SEB,Handelsbanken,Swedbank, Danske bank och Länsförsäkringar bank och i och med att Skatteverket gått ut med att du kan deklarera och få dina skattepengar före påsk borde ju dessa banker kunna se till att din inkomst uppdateras tidigare hos UC när de äger UC som har sådan "makt" i sammanhanget över din möjlighet att tex. söka ett samlingslån.
Undrar om Bisnode och Creditsafe uppdaterar nu eller om de också väntar till juni.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp