Vilka har inte skickat in?

Norreborre har du bostadslån? I så fall är väl 60.000 inte så mycket med övriga lån/krediter. Har själv ränteavdrag på 80.000 där bostadslån ingår .Fick precis min deklaration. Betalt lite över 60 tusen i ränta 2016 och ska få tillbaka runt 20 tusen. Behöver ju varenda krona men hoppas verkligen inte detta försämrar framtida samlingslån allt för mycket. Så väntar lite innan jag skickar in den.
Norreborre har du bostadslån? I så fall är väl 60.000 inte så mycket med övriga lån/krediter. Har själv ränteavdrag på 80.000 där ingår bostadslån ingår .
Skatten mäts alltid utNu fått min skattdeklaration idag på kivra,, jag ser att jag ska få tillbaka 18tusen kronor. Men behöver pengar på biljett till resa :-( undrar om man ringa KF och säga jag vill behålla skattepengar då eller går det bra skicka dem paper och skriva. Sökte skuldsanering den januari 19 och väntar på beslut...
Nu fått min skattdeklaration idag på kivra,, jag ser att jag ska få tillbaka 18tusen kronor. Men behöver pengar på biljett till resa :-( undrar om man ringa KF och säga jag vill behålla skattepengar då eller går det bra skicka dem paper och skriva. Sökte skuldsanering den januari 19 och väntar på beslut...
En fråga.. Jag ska INTE göra så eftersom återbäringen gör mig skuldfri snabbare.. Men rent teoretiskt. Jag har beslut på att tex max 14000 kr/ mån går till er, resten får jag behålla. Jag får behålla mer vissa månader, tex semesterersättningen. Vad skulle hända om jag skickade in en ansökan om skattejämkning..? Om det gick igenom, då skulle jag få behålla nästan 3000:- mer/månad. Och få inget tillbaka på skatten som KF kan ta. Hm?Skatten mäts alltid ut