Jag vet inte om de håller på att avveckla, verkar vara många som inte fått pengar utbetalda trots godkända ansökningar. Jag fick iallafall svar via mail från dem igår ang en avbetalningsplan.
De lånar nog inte ut mer penngar... Hörde att många sökt och inte fått svar på ansökan, vet en som frågade hur de de gick med ansökan, om hon fick avskag eller om den blev godkänd, men de svarade bara att hon har en aktiv ansökan. Men det beror säkert på att de inte lånar ut mer pengar
vad vissa bara gnäller de är trevliga och göra med jag har ring deras kundtjänst nyss, pratade med en som hette Marcus , förklarade att min lån på 6010kr förfaller imorgon och ville kolla möjligheten om jag kan delbetala och gick bra och dela upp den på 3 månader han mejlade direkt info per mejl tog bara 2 minuter!
inga problem där!
Håller med om att de är trevliga. Jag fick däremot bara avbetalning på samma belopp på två gånger, vilket jag tycker var lite hårt.
vad vissa bara gnäller de är trevliga och göra med jag har ring deras kundtjänst nyss, pratade med en som hette Marcus , förklarade att min lån på 6010kr förfaller imorgon och ville kolla möjligheten om jag kan delbetala och gick bra och dela upp den på 3 månader han mejlade direkt info per mejl tog bara 2 minuter!
inga problem där!
Var inte så säker på det. Jag fick också godkänt att delbetala mitt lån för någon dag sedan. Igår skickade de ett mail att de inte längre godkänner delbetalning trots att de lovat det bara för någon dag sedan. Tur att jag har sparat alla mail konversationer.
Var inte så säker på det. Jag fick också godkänt att delbetala mitt lån för någon dag sedan. Igår skickade de ett mail att de inte längre godkänner delbetalning trots att de lovat det bara för någon dag sedan. Tur att jag har sparat alla mail konversationer.