Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Dinfinans upphört??

Vi får hoppas att dom ska upphöra, och dom flesta andra också! Vore fantastiska nyheter och jag hoppas staten tar tag i helheten också och kan erbjuda någon sanering för denna vidriga företeelse även för dom som gjort misstaget att en gång bli kunder.

Upphör dom flesta bolagen i sommar så är det party party! =)))) Synd att det dröjde flera år bara och många sitter i skiten redan.

Vi får hoppas att dom ska upphöra, och dom flesta andra också! Vore fantastiska nyheter och jag hoppas staten tar tag i helheten också och kan erbjuda någon sanering för denna vidriga företeelse även för dom som gjort misstaget att en gång bli kunder.

Upphör dom flesta bolagen i sommar så är det party party! =)))) Synd att det dröjde flera år bara och många sitter i skiten redan.

Tror du inte att det blir så att de ock alla andra kommer att vägra godkänna avbetalnnigsplaner utan skickar till KFM om de inte får/kan fortsätta verksamheten??

aktörer

många nya och små aktörer försöker men det går inte att tjäna så mycket på denna bransch tyvärr. man måste nog ha ett annat upplägg.

Nån här som fått faktura från Dinfinans med påminnelseavgift och dröjsmålsränta? Mailat dom angående detta och fick bara svar att det var för att jag varit försenad med en annan faktura. Det sjukaste är att jag inte haft ett lån hos dom på nån månad så detta gäller en faktura som jag betalade i december!!! Och idag fick jag den här fakturan! Gubben fick en likadan igår och honom svarade dom direkt på mailen och eftersom han varit en så trogen kund och betalt alla andra fakturor i tid så skulle dom stryka hans bara för ren "goodwill" som dom skrev.

Nån här som fått faktura från Dinfinans med påminnelseavgift och dröjsmålsränta? Mailat dom angående detta och fick bara svar att det var för att jag varit försenad med en annan faktura. Det sjukaste är att jag inte haft ett lån hos dom på nån månad så detta gäller en faktura som jag betalade i december!!! Och idag fick jag den här fakturan! Gubben fick en likadan igår och honom svarade dom direkt på mailen och eftersom han varit en så trogen kund och betalt alla andra fakturor i tid så skulle dom stryka hans bara för ren "goodwill" som dom skrev.

Har fått 2 fakturor nu!!!!
Mailade om den första i måndags, jag vill inte betala den och inte den nya heller, är dröjsmålsavgifter och påminnelseavgifter på ett gamalt lån, betalade det sista på 1 lån jag hade i november kvar förra året!
Hade ett lån innan hos dom men det betalades i tid, vet inte vad dom sysslar med???
Han jag pratade med, Erik,, skulle prata med sin chef på fredag, går väl att ringa han innan, vi lever väl inte på stenåldern????

Bestrid denna sort faktura !!!! har fått en med

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp