Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

ansökte nyss hos dom men inget svar på ansökan än, får väl de imorgon bitti. men skulle vara väldigt tacksam om någon kunde svara på hur de fakturerar. har försökt läst mig till de men verkar ju omöjligt att få reda på.

ansökte nyss hos dom men inget svar på ansökan än, får väl de imorgon bitti. men skulle vara väldigt tacksam om någon kunde svara på hur de fakturerar. har försökt läst mig till de men verkar ju omöjligt att få reda på.

Maila dom och fråga dom brukar svara snabbt!

Per post kommer det en faktura Sebb

"Pengarna ska vara på långivarens konto på förfallodagen. Förfallodatumet finns angivet på fakturan"

Själv blev jag underkänd direkt efter att ha fyllt i verfieringskoden och tryckt OK, inget skuldsaldo men två anmärkningar har jag. Inkomst 350 000 kr.

När ska man använda E-leg då? är det i nästa skede om man uppfyller villkoren eller?

Dom ÄR seriösa! Alla har fått sina pengar. Är du så desperat och otrevlig så förstår jag att dom inte vill låna ut en KRONA till dig!!!!

Är du helt jävla pantad ditt pucko?

Det är inte ens jag som lånat pengar din pajas.
Jag ifrågasätter bara vilket seriöst företag som blandar ansökningarna? Ett seriöst företag tar dom i ordning som dom kommer in.

Den som ansöker först ska få först och ska man tro på folk i tråden så fick folk som ansökte i fredags redan pengarna i fredags medan vissa inte ens hade fått ett mail i fredags fast dom ansökte i onsdags? förstår du hur dåligt dom verkar sköta utbetalningarna? hönsgårdsföretag.

ja, dom betalar ut pengarna men man behöver inte vara seriös för det.
du måste vara en kvinna, sätter allt jag äger på det.

Dom ÄR seriösa! Alla har fått sina pengar. Är du så desperat och otrevlig så förstår jag att dom inte vill låna ut en KRONA till dig!!!!

Alla har inte fått sina pengar. Sökte i torsdags, vart gokänd direkt men sedan inget.

Själv blev jag underkänd direkt efter att ha fyllt i verfieringskoden och tryckt OK, inget skuldsaldo men två anmärkningar har jag. Inkomst 350 000 kr.

När ska man använda E-leg då? är det i nästa skede om man uppfyller villkoren eller?

Borde inte lägga mig i men detta stämmer inte för så hade du varit godkänd!
Du har minst 4 anmärkningar annars hade du varit godkänd jag mailade supporter och frågade om deras villkor!
Inte ljuga för medlemmarna på forumet vi ska hjälpa varandra här!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp