Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Dinfinans, saknade ränteuppgifter.

Hörde av mig till dinfinans förra veckan för att jag saknade ränteuppgifter från dom på inkomstdeklarationen. Men då sa dom att det skulle komma från Chief Financial Services. Men sådana uppgifter har jag inte på deklarationen så Dinfinans lovade att ta kontakt med dom, sen har jag mailat flera gånger för att höra om dom gjort det. Men dom har slutat svara.

Men däremot så fick JAG en faktura från dom idag på påminnelseavgift och dröjsmålsränta på sammanlagt 881 kr som jag ska betala inom 10 dagar.

Jag har ju mest troligt redan betalat allt det där? Var ca ett år sedan jag hade lån är.
Får dom göra så??

Hörde av mig till dinfinans förra veckan för att jag saknade ränteuppgifter från dom på inkomstdeklarationen. Men då sa dom att det skulle komma från Chief Financial Services. Men sådana uppgifter har jag inte på deklarationen så Dinfinans lovade att ta kontakt med dom, sen har jag mailat flera gånger för att höra om dom gjort det. Men dom har slutat svara.

Men däremot så fick JAG en faktura från dom idag på påminnelseavgift och dröjsmålsränta på sammanlagt 881 kr som jag ska betala inom 10 dagar.

Jag har ju mest troligt redan betalat allt det där? Var ca ett år sedan jag hade lån är.
Får dom göra så??

Ring Chief om båda sakerna de är de som fakturerar tel: 019-15 95 60

skojare

dinfinans är skojare och oseriösa luffare som inte svarar när man ringer

Jag har fått påminnelse idag på en räkning som är betald, 260 kr i dröjsmålsränta, helt utan hänvisning om vad det gäller för faktura mm, det har även skickat ett mail idag där de tackar för min betalning. Lite oseriöst, eller

samma fast två

och jag har fått två olika fakturor idag också på redan inbetalda fakturor och påminnelseavgifter... Fakturerade direkt från dinfinans... Inget chief inblandat där.

Samma här, fast jag fick en faktura.

Jag tog lån hos Din finans i oktober förra året...inte en enda faktura dök upp, förräns för två veckor sedan! Då med hot om kronofogden! Jag svarade dem med att de inte skickat ut någon faktura alls sen oktober, de har ej svarat på det mailet. Vem har egentligen rätt i mitt fall, är det MITT ansvar att se till att jag får fakturan? Jag tycker att det är DERAS ansvar att skicka ut en faktura! Därför blev jag upprörd över hot om Kronofogden! Vad gör man i detta läge?

Fick bluffaktura idag polisanmÄld din finans
Även till svensk handel

Kan någon svara på vad som gäller för mig, kan jag också anmäla din finans på något sätt? Jag tog lån där i oktober förra året, men fick inga fakturor, den första kom för ett par veckor sedan med hot om Kronofogden...är det MIN skyldighet att se till att jag får fakturor? Tycker det är deras skyldighet! Om de inte skickar fakturor så är det väl inte rätt att skicka allt till KFM?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp