Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Din Finans skickar blufffakturor

Inget nytt om dessa`?

Ingen som fått från krono
fogden`?

Är det ingen som hört något nytt om din finans?

har de bara gått upp i rök?

mvh
johan

Inget här...har kvar all mailkonversation med dom som visar att dom skulle ta bort fakturorna...

Hej

Är det någon som provat och sett om man kan få lån hos din finans?

Eller de går inte att låna hos dem heller?

Mvh
Johan

Jag tog ett lån hos Din Finans i augusti förra året, för två veckor sedan fick jag den första påminnelsen...INTE ett ljud från dem! Så vi är i samma sits Loppan, hur seriöst är det att inte skicka fakturor förräns efter 7 månader! Skulle vilja anmäla dem också, för bara det att de inte ens verkar seriösa med att man ska betala tillbaka luktar mygel tycker jag! Vad kan man göra? Inte fan kan de skicka mig till KFM då det är dem som gjort fel, som ej skickat fakturor? Har som flera andra här även fått den berömda bluff fakturan från dem också! Vad gör man?

Så länge som bolaget inte debiterar dröjsmålsränta så gör det väl ingenting att du får 7 månader på dig att betala?

Jo men de lägger till ränta och förseningsavgifter. Fick precis en faktura som de skickat till Gothia Inkasso utan att jag hört något från dem på den senaste två åren..

Fakturan gäller ett lån som ska ha tagits den 30 september 2013 på 6000 kronor. De vill nu ha 11000 kronor senast 2016-01-19.

Känns inte helt seriöst att inte skicka en enda förseninsfaktura under två års tid för att sedan kräva tillbaka nästan dubbla beloppet..

Jag är rätt säker på att jag aldrig lånat en krona från Dinfinans och håller just nu på med att ta fram kontoutdrag från den perioden.

Har oxå fått faktura därifrån idag både jag o min man... Detta polisanmäld vi redan i somras dock va det stk invest då som krävde pengar. Idag va det från silvwrwik investment group ab som inte har någon info på bolagsverket sedan 2013.. Jens rajdan mård som står som ansvarig ringde jag upp idag han visste dock INGENTING om detta då han ej hade nåt med företaget att göra... finns ingen hemsida... inget.. luktar bluff bluff

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp