Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Din Finans skickar blufffakturor

Har inte betalt mina ännu....fick du med underlag för fakturan? Har begärt det men inte fått nåt skickat till mig ännu....

Ja, jag fick underlag skickat efter att jag ringt och krävt det. Blir så irriterad när de skickar samma faktura igen, trots att den redan är betald.

Ja, jag fick underlag skickat efter att jag ringt och krävt det. Blir så irriterad när de skickar samma faktura igen, trots att den redan är betald.

Oki...fick precis svar från dom på ett mail jag säkert skickade för 2 veckor sedan...efter lite förklaring i mailet så skrev dom att dom skulle ta bort mina fakturor eftersom jag oftast betalt i tid. Det var några gånger när jag hade en avbetalningsplan med dom som jag hade varit nån dag sen....

Oki...fick precis svar från dom på ett mail jag säkert skickade för 2 veckor sedan...efter lite förklaring i mailet så skrev dom att dom skulle ta bort mina fakturor eftersom jag oftast betalt i tid. Det var några gånger när jag hade en avbetalningsplan med dom som jag hade varit nån dag sen....

Vad bra att du slapp betala. Jag fick också svar att jag kunde bortse från den senaste fakturan jag fick. Verkar dock väldigt konstigt att de bara tar bort vissa fakturor så där... Hoppas bara att man kan lita på vad de sagt, gäller att spara all konverversation man haft med dem =)

Vad bra att du slapp betala. Jag fick också svar att jag kunde bortse från den senaste fakturan jag fick. Verkar dock väldigt konstigt att de bara tar bort vissa fakturor så där... Hoppas bara att man kan lita på vad de sagt, gäller att spara all konverversation man haft med dem =)

Ja verkligen det får man se till att göra, i fall det blir nåt efteråt...Han som svarade, Erik, försäkrade att det INTE va frågan om några bluffakturor :p

din finans

hej

någon som har mer info om din finans?

fått något från kronofogden?

kommer de lägga ner verksamheten?

mvh
johan

Johan, varför skulle de lägga ner verksamheten??

Har fått både sms och mejl om att de dragit tillbaka utskicket till KFM men om jag inte följer avbetalningsplanen kommer de skicka den på nytt så här stod det:

Hej & tack för din insättning!

Vi vill bara meddela att vi mottagit din insättning & har därför hävt utskicket till Kronofogdemyndigheten! Ny avbetalningsplan kommer att skickas till dig!

Följer du inte den kommande avbetalningsplanen så förfaller hela beloppet till Kronofogdemyndigheten med omedelbar verkan.

Har du några frågor så tveka inte att kontakt oss på: support@dinfinans.se

Bästa Hälsningar!

DinFinans.se

Har fått både sms och mejl om att de dragit tillbaka utskicket till KFM men om jag inte följer avbetalningsplanen kommer de skicka den på nytt så här stod det:

Hej & tack för din insättning!

Vi vill bara meddela att vi mottagit din insättning & har därför hävt utskicket till Kronofogdemyndigheten! Ny avbetalningsplan kommer att skickas till dig!

Följer du inte den kommande avbetalningsplanen så förfaller hela beloppet till Kronofogdemyndigheten med omedelbar verkan.

Har du några frågor så tveka inte att kontakt oss på: support@dinfinans.se

Bästa Hälsningar!

DinFinans.se

Varför svarar dom inte på mail då?
Har skickat åtskilliga mail till dom!
Fick ju 2 fakturor på påminnelseavgift och dröjsmålsränta på lån jag har haft, som jag inte skall betala!
Frågade i höstas när allt var betalt, om allt är klart nu och det var det, så dom skall inte ha en krona till!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp