Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Detta eviga vändande på slantar.

Jo, men de har flyttat lite, bara lite åt mitten de med, dock tror jag att det kan vara lite positivt då de tenderar att vara lite extrema i vissa frågor. Over all så är det nog dock vänstern som just nu kör den enligt mig mest humana politiken. Men det är som sagt min åsikt ;)

Jo, men de har flyttat lite, bara lite åt mitten de med, dock tror jag att det kan vara lite positivt då de tenderar att vara lite extrema i vissa frågor. Over all så är det nog dock vänstern som just nu kör den enligt mig mest humana politiken. Men det är som sagt min åsikt ;)
Därmed inte sagt att jag röstar på dem heller ska tilläggas, haha!

Men jag hinner lyssna och förkovra mig innan det är dags att gå till val igen. :)

Bemanningsföretagen med? Kanske därför min man inte får nåt jobb då.
Japp, de bemanningsföretag jag sökt hos har alla tre tagit upplysning och även informerat innan jag skrev på avtal att de kommer att kolla anmärkningar. Tyvärr minns jag inte vilka upplysningar som togs men det var i alla fall inte uc.

Ja tror dom har det i Juni i alla fall förut och även halv skatt i december .
Norge är ett rikt land :)
Och lite mer restriktiva än Sverige vad dom gör med sina pengar;)
Men dom satsar mindre på sjukvården.
Sjukhusen var mycket omodernare än Sverige. Äldre o mer slitet blev förvånad över det:eek:
Nä Magdalena går inte med på sånt
Sossar ;)
Hmm... är förvånad över att deras sjukhus är omodernare än de svenska. trodde inte det. De kanske har en del privata modernare sjukhus/kliniker.

Hmm... är förvånad över att deras sjukhus är omodernare än de svenska. trodde inte det. De kanske har en del privata modernare sjukhus/kliniker.
Ja det blev jag med. Nu är det några år sedan men då var det stor skillnad mot Sverige i standard. Arbetade på haukeland i Bergen ett jättestort sjukhus.
Hamnade första passet på typ ivavård tufft o akutmottagningen i Oslo.

Japp, de bemanningsföretag jag sökt hos har alla tre tagit upplysning och även informerat innan jag skrev på avtal att de kommer att kolla anmärkningar. Tyvärr minns jag inte vilka upplysningar som togs men det var i alla fall inte uc.
Men varför kollar dom anmärkningar ?

Men varför kollar dom anmärkningar ?
Antar att arbetsgivarna inte vill ha anställda med anmärkningar och skulder hos Kf, tror att gemene man anser att sådana är strulputtar och ej skötsamma individer, tyvärr!:(

Ok, då fattar man varför maken inte ens kan kamma hem de jobb som är spot on mot hans utbildning- och de söker folk hela tiden. Och så har han ju ingen handläggare eller pengapott med sig från arbetsförmedlingen heller.

Och jag håller inte med dig alls. Skulle aldrig falla mig in att rösta rött, grönt eller mittemellan.

Antar att arbetsgivarna inte vill ha anställda med anmärkningar och skulder hos Kf, tror att gemene man anser att sådana är strulputtar och ej skötsamma individer, tyvärr!:(
Känns inte okej min man har fått anmärkningar på grund av familjen och försöka rädda skiten:(
Han är skötsam aldrig spelat.
Arbetat mycket jämt.
Aldrig sjuk.
Jag har alltid skött mitt jobb.
Ställt upp vid behov.
Sköter mig för övrigt.
Så rättvist är det inte att döma folk efter anmärkningar tycker det säger lite om hur man är på jobbet faktiskt.
Att döma ut människor för det är fel o orättvist:(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp