Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Detta eviga vändande på slantar.

Konsult är bra! Har du möjlighet att åka till Norge och jobba en kortare tid alt under sommaren? Hört att lönen för ssk där är bättre än i Sverige.
Ja jobbat i Norge som sjuksköterska för flera år sedan varit både i Oslo o Bergen.
Det var bättre lön men sen begränsade dom möjlighet till arbetspass man ville ju jobba mycket när man var där.
Dyrt o leva dock:(
Vi tog med oss en del mat torrvaror jättedyrt o handla där:(
Men företaget ordnade med både boende o resa vi flög dit så det var bra.
Svårt med norskan bara speciellt i bergen ;)

:(
fick erbjudande om ett tillfälligt extrajobb inom lager men hör och häpna, bland kraven stod det förutom prickfri brottsregister att man inte ska ha skulder hos Kf OCH inkasso!!! Aldrig sett krav om att inte ha inkasso skulder förut! Nu ville jag inte ha det här jobbet ändå då tiderna inte passar mig men blev lite paff för om jag hade velat ta jobbet så har jag ju ca 60-70 t hos olika inkasso.
Brottsregister har jag hört på visa jobb som dagis mm men lager att kolla upp sånt då.
Aldrig varit så förut
Och inkasso KFM låter märkligt men blivit tuffare idag usch så utsatt man är

fick erbjudande om ett tillfälligt extrajobb inom lager men hör och häpna, bland kraven stod det förutom prickfri brottsregister att man inte ska ha skulder hos Kf OCH inkasso!!! Aldrig sett krav om att inte ha inkasso skulder förut! Nu ville jag inte ha det här jobbet ändå då tiderna inte passar mig men blev lite paff för om jag hade velat ta jobbet så har jag ju ca 60-70 t hos olika inkasso.

Är det en rädsla för att människor med skulder borde vara mer stöldbenägna? Tänker att man ändå har en moralisk kompass och inte stjäl ur lagret.

Ja jobbat i Norge som sjuksköterska för flera år sedan varit både i Oslo o Bergen.
Det var bättre lön men sen begränsade dom möjlighet till arbetspass man ville ju jobba mycket när man var där.
Dyrt o leva dock:(
Vi tog med oss en del mat torrvaror jättedyrt o handla där:(
Men företaget ordnade med både boende o resa vi flög dit så det var bra.
Svårt med norskan bara speciellt i bergen ;)
Ja det ska ju funka också! Allt är typ dyrt i Norge. 50 kr chokladkaka :rolleyes:

Är det en rädsla för att människor med skulder borde vara mer stöldbenägna? Tänker att man ändå har en moralisk kompass och inte stjäl ur lagret.
Mkt möjligt då en del av jobbet var att sätta etiketter på mobiltelefoner bl a.

Det heter väl att tillfället gör tjuven. Vi har väl sett exempel här på forumet på att folks moraliska kompas gått sönder!

Ja det ska ju funka också! Allt är typ dyrt i Norge. 50 kr chokladkaka :rolleyes:
Ja galet dyrt men dom har ju högre löner också och skattefri månad nån gång per år.
Men att bo där även om lönen är högre äts upp av att det är så dyrt.
Så ska det löna sig att jobba där får man äta o leva billigt. Funkar ju om man åker dit nån vecka eller två o jobbar Häcken av sig;)

Ja galet dyrt men dom har ju högre löner också och skattefri månad nån gång per år.
Men att bo där även om lönen är högre äts upp av att det är så dyrt.
Så ska det löna sig att jobba där får man äta o leva billigt. Funkar ju om man åker dit nån vecka eller två o jobbar Häcken av sig;)
Har de skattefri månad?? Varför har inte Sverige det? Antar att Magdalena inte skulle gilla det alls! De tär väl antagligen för att Norge är ett mkt rikare land. Men det vore inte helt fel med en skattefri månad även här. Eller åtminstone en halv skattefri månad :D

Har de skattefri månad?? Varför har inte Sverige det? Antar att Magdalena inte skulle gilla det alls! De tär väl antagligen för att Norge är ett mkt rikare land. Men det vore inte helt fel med en skattefri månad även här. Eller åtminstone en halv skattefri månad :D
Ja tror dom har det i Juni i alla fall förut och även halv skatt i december .
Norge är ett rikt land :)
Och lite mer restriktiva än Sverige vad dom gör med sina pengar;)
Men dom satsar mindre på sjukvården.
Sjukhusen var mycket omodernare än Sverige. Äldre o mer slitet blev förvånad över det:eek:
Nä Magdalena går inte med på sånt
Sossar ;)

Senast ändrad:
Va??!!! Konstigt krav!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp