Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Detta eviga vändande på slantar.

Va??!!! Konstigt krav!!
Fast det ligger ngt i det som Lilaros skrev, att de kanske är rädda att om man har sådana skulder så kan man sno ngt fr lagret för att sälja!! Det tänkte jag inte på från början men det måste vara så.
Jag tror att alla bemanningsföretag t ex kollar betalningsanmärkningar och skulder hos Kf.

Fast det ligger ngt i det som Lilaros skrev, att de kanske är rädda att om man har sådana skulder så kan man sno ngt fr lagret för att sälja!! Det tänkte jag inte på från början men det måste vara så.
Jag tror att alla bemanningsföretag t ex kollar betalningsanmärkningar och skulder hos Kf.
Bemanningsföretagen med? Kanske därför min man inte får nåt jobb då.

Är väl inget större fel på de riktiga sossarna, de som faktiskt är sossar. De där som låtsas samtidigt som de kör stenhård högerpolitik är värre!

Är väl inget större fel på de riktiga sossarna, de som faktiskt är sossar. De där som låtsas samtidigt som de kör stenhård högerpolitik är värre!
Okej:)
Själv är jag inte sosse var länge sedan jag röstade på dom:D
Röstade på dom när jag började rösta visste inget o mina föräldrar var sossar.
I dagens läge får dom inte min röst ingen får min röst av partierna som styr i nuläget.

Okej:)
Själv är jag inte sosse var länge sedan jag röstade på dom:D
Röstade på dom när jag började rösta visste inget o mina föräldrar var sossar.
I dagens läge får dom inte min röst ingen får min röst av partierna som styr i nuläget.
Jag vet inte ut eller in längre. Moderater, SD, KD och de högerorienterade partierna kommer aldrig få min röst men den politik de för. Dessvärre är ju de vänsterorienterade partierna mer mittenpartier nu och ingen sida för längre den sortens politik som gynnar gemene man. Så i dagsläget kan jag faktist inte säga att nån alls skulle få min röst!

Jag vet inte ut eller in längre. Moderater, SD, KD och de högerorienterade partierna kommer aldrig få min röst men den politik de för. Dessvärre är ju de vänsterorienterade partierna mer mittenpartier nu och ingen sida för längre den sortens politik som gynnar gemene man. Så i dagsläget kan jag faktist inte säga att nån alls skulle få min röst!
Det som är bra med dom är att dom ser mera allvaret i vården o brottslighet än regeringen som är nu.
Men jag håller med dig idag vet man inte vad man ska rösta på.

Sossar som de var från början är lite av ett utdöende släkte nu. Rent ideoligi-mä
Det som är bra med dom är att dom ser mera allvaret i vården o brottslighet än regeringen som är nu.
Men jag håller med dig idag vet man inte vad man ska rösta på.
Möjligt, men de skrotar gärna samhällsnytta och försämrar för de äldre, sjuka och svaga.

Alla får ju såklart rösta efter eget huvud och tycke, jag dömer ingen eller försöker tvinga på min "tro" på folk. Men någon borgare kommer jag aldrig bli för egen del.

Haha det är fint när man börjar skriva nåt, annat kommer mellan och sen sparar det automatiskt så det står med!

Vad jag tänkte var att rent ideologi-mässigt så har sossarna blivit mer vad moderaterna var förr. Och moderaterna har tagit ett kliv längre ut till högerkanten.

Är väl i princip bara Vänsterpartiet som för en relativt röd politik nu

Sossar som de var från början är lite av ett utdöende släkte nu. Rent ideoligi-mä

Möjligt, men de skrotar gärna samhällsnytta och försämrar för de äldre, sjuka och svaga.

Alla får ju såklart rösta efter eget huvud och tycke, jag dömer ingen eller försöker tvinga på min "tro" på folk. Men någon borgare kommer jag aldrig bli för egen del
Haha det är fint när man börjar skriva nåt, annat kommer mellan och sen sparar det automatiskt så det står med!

Vad jag tänkte var att rent ideologi-mässigt så har sossarna blivit mer vad moderaterna var förr. Och moderaterna har tagit ett kliv längre ut till högerkanten.

Är väl i princip bara Vänsterpartiet som för en relativt röd politik nu

så är det nog och dom är väldigt mycket på vänsterkanten. Skiljer sig mycket från övriga

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp