Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Nordea Finans tar hand om kreditkorten hos Forex. Så där hade jag åkt på en ny upplysning om jag testat Forex kort.
Kan vara bra för er andra att veta.
Så Nordea gör upplysningen - inte Forex

Nordea Finans tar hand om kreditkorten hos Forex. Så där hade jag åkt på en ny upplysning om jag testat Forex kort.
Kan vara bra för er andra att veta.
Så Nordea gör upplysningen - inte Forex

Man länkas till och med till en nordeasida om man vill söka. Det finns ju en uppsjö av kort, enklast brukar vara att kika i villkoren, där brukar det stå vem som är kreditgivare.

Min ambition är att betala av 600.000 tills dess. Alla kreditkort plus något dåligt lån. Dvs med hög ränta. Vara nere på 0 förfrågningar och nästa år istället för att jaga lån "till andra" så samla allt ihop till ett enda vanligt blancolån med skälig ränta.

Det förutsätter naturligtvis att jag har hälsan i behåll och behåller mitt arbete men det får man någonstans utgå ifrån.

Du kan alltid satsa en 100k på odds 3 så är du i hamn ;)
Nä skämt osidå , hur är det med din sambo? Kan inte hon ta ett lån på 200k?

Har inte läst igenom hela tråden men Collectors kreditkort är lätta att få. Testat där?

Har inte läst igenom hela tråden men Collectors kreditkort är lätta att få. Testat där?
Det stämmer fick mail av dem att jag saknade deras kort och beställde ett fick 50000 i förvald kredit. Då hör till saken att jag nyligen tog samlingslån hos Collector.

Det stämmer fick mail av dem att jag saknade deras kort och beställde ett fick 50000 i förvald kredit. Då hör till saken att jag nyligen tog samlingslån hos Collector.

Alla som tar ett Collector lån får inom 2 veckor det mailet (enligt deras kundtjänst) min fråga dock - Togs det en ny UC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp