Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Jag har redan kollat med familj, han hade kunnat casha ut mig från dag ett. Men lånat pengar av han 1000 gånger aldrig pröjsat tillbaka förtroendet där är 0. Lägenhet är lite svårare spela bort även om det säkerligen går det också :D
Jag förstår och förtroende måste man förtjäna såklart.
Min son har gjort detsamma så jag förstår.

Jag tror tyvärr förtroendet för det här livet är passé vi får hoppas på nästa :D
Vi snackar alltså inte om 1-2 gånger utan SÄKERT 100-tal. Inga större summor en hundring där och fem där. Men jag har betalat tillbaka max 1 gång...

Okq8 både lån och kort

Kommer inte att gå: Deras tröskelrisk för blanco är ca 3-3.5%.

Kreditkort kommer det nog också bli ett avslag på. Har jobbat på deras kreditavdelning i 8 år och handlade just manuella kreditbedömningar avseende blanco och Visa, därför vet jag.

Kommer inte att gå: Deras tröskelrisk för blanco är ca 3-3.5%.

Kreditkort kommer det nog också bli ett avslag på. Har jobbat på deras kreditavdelning i 8 år och handlade just manuella kreditbedömningar avseende blanco och Visa, därför vet jag.

Vad betyder det fetmarkerade?

Dom är inte riktigt aktuella för mig, kommer först sondera hela terrängen hos dom som finns på lendo & advisa. En hel jävla del kvar. usch.

Terry i värsta fall kanske du måste köpa ut mobiler på avbetalning och andra värdefulla saker för att sen sälja??

@Varpe kan du berätta om ecster? Hur gick du till väga för att få 90 000 genom dom?

Börjar bli orolig att jag kommer få avslag på lånet hos Marginalen, även fast jag signerat o det stod beviljat, har skicka in kompletteringar i förra veckan, fick bekräftelse på de tagit emot dem i fredags kväll.
Men sen har det vart helt dött, inget lån har ryckt upp på mina sidor ännu:/

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp