Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Jag vill verkligen inte rekommendera dem men har du Everyday+ och Flexlimit? Du kan få ut 25 000 + 20 000 kr på dem. Men som sagt hemska hemska räntor.
Men Terry då... lyckades du inte övertala finskan? :D

Flexlimit tror jag inte att man kan få om man har obetalat hos medelandelån och everyday+ tillåter inte nya kunder va?

Creditstar nekade mig på 50.000 dessa hade jag räknat med. Aasakredit nekade mig. Euroloan vill inte höja upp mig till 50.000.....Bakslag X3.

Men hade alltså behövt 200-300.000 bara då hade jag faktiskt klarat det. Så bara kom med massa förslag och tips. Jag menar 25.000 krediter/lån hjälper ju mig.

Krediter,Blanco,SMS-lån, kända som okända. Nu hade allt hjälpt mig....

Har du kollat thorn ?

Creditstar nekade mig på 50.000 dessa hade jag räknat med. Aasakredit nekade mig. Euroloan vill inte höja upp mig till 50.000.....Bakslag X3.

Men hade alltså behövt 200-300.000 bara då hade jag faktiskt klarat det. Så bara kom med massa förslag och tips. Jag menar 25.000 krediter/lån hjälper ju mig.

Krediter,Blanco,SMS-lån, kända som okända. Nu hade allt hjälpt mig....
Har du thorn ?
Tar uc men jag Fick 40000:- där när jag hade över 20 i risk... dom har väl upp till 100000 tror jag, sen vill dom gärna man ska köpa en tv eller något på avbet som Du skulle kunna sälja om det är kris med det sista

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp