Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det är dags. Nu ska samlingslånen äntligen tas...

Hej! Terry_ såg att du fått lån genom marginalen, jag har också fått lån erbjudande från dem via Lendo. Behövde de några kompletteringar och gick det smidigt att signera via BankID? Jag har inte fått något lösenkrav så jag gissar att allt betalas ut till mitt egna konto? Tack på förhand =).

Jag fick också erbjudande av dem häromdagen med en medsökande så vi signerade via BankID igår vid 11tiden
Igår kväll ringde de och ville ha in kompletteringar på sambons leg och hennes telefonnummer.
Skickade in de direkt, sen efter det har vi inte hört något.

Förlåt om jag kapar tråden, jag sökte ju lån häromdagen hos Lendo. Fick ett skiterbjudande på 5000.... idag fick jag sms från Lendo:

Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice

Har du/ni andra fått sådant efter sökt lån också? Vad vill de?

Förlåt om jag kapar tråden, jag sökte ju lån häromdagen hos Lendo. Fick ett skiterbjudande på 5000.... idag fick jag sms från Lendo:

Vi behöver få kontakt med dig angående din ansökan. Vi kommer försöka ringa dig senare men du kan redan nu kontakta oss genom att ringa 0771-13 13 10.
Mvh, Lendo Kundservice

Har du/ni andra fått sådant efter sökt lån också? Vad vill de?
De ringer för att sälja en försäkring efter att man fått lån.

Fick precis samlingslån från remember. 400k. 16 % ränta.

Skuldsatt enligt uc med 396'000 varav 27'000 är krediter,(3st).

8uc ff, den senaste från februari. 485k i inkomst medan jag hade 150k i underskott.

11,99 % uc risk. 500 poäng.

Underbart att jag får in pengarna på kontot också så jag kan lösa usla lån. Min månadautgift för lån kommer sjunka från 24'000 till 12'000. Inom 6 månader bör jag kunna samla återigen en omgång till och då till ett medlemslån. Kommer sänka mina kostnader ytterligare från 12'000 till 3-4000 innan året är slut. Sjukt vad gött.

Creditstar nekade mig på 50.000 dessa hade jag räknat med. Aasakredit nekade mig. Euroloan vill inte höja upp mig till 50.000.....Bakslag X3.

Men hade alltså behövt 200-300.000 bara då hade jag faktiskt klarat det. Så bara kom med massa förslag och tips. Jag menar 25.000 krediter/lån hjälper ju mig.

Krediter,Blanco,SMS-lån, kända som okända. Nu hade allt hjälpt mig....

Creditstar nekade mig på 50.000 dessa hade jag räknat med. Aasakredit nekade mig. Euroloan vill inte höja upp mig till 50.000.....Bakslag X3.

Men hade alltså behövt 200-300.000 bara då hade jag faktiskt klarat det. Så bara kom med massa förslag och tips. Jag menar 25.000 krediter/lån hjälper ju mig.

Krediter,Blanco,SMS-lån, kända som okända. Nu hade allt hjälpt mig....
Jag vill verkligen inte rekommendera dem men har du Everyday+ och Flexlimit? Du kan få ut 25 000 + 20 000 kr på dem. Men som sagt hemska hemska räntor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp