Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Denna månad gäller det!

Betyget nere på 1.9 nu. Dags att söka senast imorgon
Brukar välja Lendo. Är det någon skillnad att välja annan aktör? Beloppet kommer vara ca 290.

Brukar välja Lendo. Är det någon skillnad att välja annan aktör? Beloppet kommer vara ca 290.
Vänta till UC Score uppdaterat för mig betyget bara som ändrat även skulder minskat.kanske uppdaterat för dig?

När du söker på 300K finns det få skillnader. Skulle definitivt undvika Sambla (de kommer att stalka dig efteråt). Bäst och flest aktörer har Lendo, Advisa och Zmarta.

Gick det ner för att du blev av med en förfrågan eller för att du betalade av kredit? Uppdaterades det idag för dig?

Gick det ner för att du blev av med en förfrågan eller för att du betalade av kredit? Uppdaterades det idag för dig?
Han betalat 30k av 60k , När är uppdatering undrar jag? Skulderna har uppdaterat för mig även kreditbetyg men inte uc riskprognos

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp