Vänta till UC Score uppdaterat för mig betyget bara som ändrat även skulder minskat.kanske uppdaterat för dig?Betyget nere på 1.9 nu. Dags att söka senast imorgon
Brukar välja Lendo. Är det någon skillnad att välja annan aktör? Beloppet kommer vara ca 290.
När du söker på 300K finns det få skillnader. Skulle definitivt undvika Sambla (de kommer att stalka dig efteråt). Bäst och flest aktörer har Lendo, Advisa och Zmarta.Betyget nere på 1.9 nu. Dags att söka senast imorgon
Brukar välja Lendo. Är det någon skillnad att välja annan aktör? Beloppet kommer vara ca 290.
Gick det ner för att du blev av med en förfrågan eller för att du betalade av kredit? Uppdaterades det idag för dig?Betyget nere på 1.9 nu. Dags att söka senast imorgon
Han betalat 30k av 60k , När är uppdatering undrar jag? Skulderna har uppdaterat för mig även kreditbetyg men inte uc riskprognosGick det ner för att du blev av med en förfrågan eller för att du betalade av kredit? Uppdaterades det idag för dig?
Det var nog både och.Gick det ner för att du blev av med en förfrågan eller för att du betalade av kredit? Uppdaterades det idag för dig?
Har du sökt?Det var nog både och.
Uppdatering är denna veckan. Mitt betyg uppdateras igår.Han betalat 30k av 60k , När är uppdatering undrar jag? Skulderna har uppdaterat för mig även kreditbetyg men inte uc riskprognos
Nej gör det imorgon nu har väl bankerna stängt..Har du sökt?
Ja med bara kreditbetyg men inte riskprognos jag har två olika siffraUppdatering är denna veckan. Mitt betyg uppdateras igår.