Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja att sitta och skriva saker som inte stämmer då man inte kan ha utmätning när man har sanering inte konstigt folk blir oroliga o ringer kfm o frågar. Media ska man inte tro på ett levande bevis här. Det ör ju bra om tre reda på skillnad mellan löneutmätning o skuldsanering innan man skriver. Så tycker jag
Internet är inte lätt. Men jag tänker att du inte har rätt att begränsa vad jag skriver. Någonsin. Bara för att du inte förstår sarkasmen eller ironin i det hela.

Hålla skillnad på löneutmätning och skuldsanering kommer väl hända före skillnad på utmätning och löneutmätning.

Senast ändrad:
Internet är inte lätt. Men jag tänker att du inte har rätt att begränsa vad jag skriver. Någonsin. Bara för att du inte förstår sarkasmen eller ironin i det hela.
Du får skriva vad du vill men vore bra om media skriver rätt från början o tar reda på vad som gäller så man ska inte tro på det som skrivs i media men visst fpe du skriva vad du vill

Du får skriva vad du vill men vore bra om media skriver rätt från början o tar reda på vad som gäller så man ska inte tro på det som skrivs i media men visst fpe du skriva vad du vill
Så som du skrev ditt inlägg kan det tolkas som att det är inlägget här du kritiserar och inte artikeln i media.

Så som du skrev ditt inlägg kan det tolkas som att det är inlägget här du kritiserar och inte artikeln i media.
Var rått tydlig att det var artikeln men det som står i media stämmer oftast inte. Om ni läser ordentligt så skrev jag att det gällde artikeln.

Denna vecka börjar väll semestrarna också hos myndigheter och pågår fram till andra halvan Augusti i olika perioder. Handläggarna ska så klart få ha semester, men väntetiderna kommer inte bli kortare och kritiken kommer inte bli mindre.
Anledningen till granskningen av verkställande är nog inte baserad på att semestrarna började denna vecka

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp