Jag tror det är felskrivet. En kontroll och utmätning vid skuldsanering går inte ihop. Men det är inte konstigt att folk blir oroliga med allt man läser kring utmätningar just nu.spännande att dem utmäter som en del av ”skuldsanering” det är väl inte helt lagligt?
Man utmäter inte något vid skuldsanering men som vanligt blandar media ihop detta. Bra om man tar reda på fakta först.![]()
Skuldsatt man blev av med 5000 kronor i utmätning - märsta.nu
En man i 60-årsåldern skulle resa från Arlanda, men stoppades av polisen efter begäran från Kronofogden. På plats kunde polisen utmäta kontanter till ett värde av cirka 5 000 kronor, då mannen har stora skulder.www.marsta.nu
Jag tror inte de vet vad som är vad de som skriver o inte tar reda på det själv utan vill skriva nåt som skrämmer upp o säljer. Vill nog veta mer bakom det hela.Jag tror det är felskrivet. En kontroll och utmätning vid skuldsanering går inte ihop. Men det är inte konstigt att folk blir oroliga med allt man läser kring utmätningar just nu.
Klart det är felskrivet. Tycker bara det är kulJag tror det är felskrivet. En kontroll och utmätning vid skuldsanering går inte ihop. Men det är inte konstigt att folk blir oroliga med allt man läser kring utmätningar just nu.
Tycker bara det är larvigt skriv nåt vettigareKlart det är förskrivet. Tycker bara det är kul