Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Glad midsommar!

Själv passar man på att inte fira utan håva in 40h storhelgsOB denna helg istället.

spännande att dem utmäter som en del av ”skuldsanering” det är väl inte helt lagligt?

spännande att dem utmäter som en del av ”skuldsanering” det är väl inte helt lagligt?
Jag tror det är felskrivet. En kontroll och utmätning vid skuldsanering går inte ihop. Men det är inte konstigt att folk blir oroliga med allt man läser kring utmätningar just nu.

Jag tror det är felskrivet. En kontroll och utmätning vid skuldsanering går inte ihop. Men det är inte konstigt att folk blir oroliga med allt man läser kring utmätningar just nu.
Jag tror inte de vet vad som är vad de som skriver o inte tar reda på det själv utan vill skriva nåt som skrämmer upp o säljer. Vill nog veta mer bakom det hela.

Klart det är felskrivet. Tycker bara det är kul

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp