Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

:

Har haft lite crypto för flera år sen och gått med vinst. Visste inte hur man redovisade det och orkade inte ta reda på det. Godkände bara deklarationen som den var och ingen kontroll. Tänkte dom får höra av sig när dom ska ha pengar, men blev aldrig något.
Att du inte skulle orka kolla upp något har jag svårt att tro :facejoy:

Ingen licens, bara spela med krypto. Höjer åldersgräns till 21år istället för 18år.. Låter som Per bytt sida efter förlusten mot Kindred..

Finns väl inte många mellan 18-21 som spelar bort sina liv, dom har oftast varken jobb eller pengar vid den åldern, Bullshit från Porrmannen och pengakåta Per

Ingen licens, bara spela med krypto. Höjer åldersgräns till 21år istället för 18år.. Låter som Per bytt sida efter förlusten mot Kindred..

Finns väl inte många mellan 18-21 som spelar bort sina liv, dom har oftast varken jobb eller pengar vid den åldern, Bullshit från Porrmannen och pengakåta Per
Han kanske har blivit bitter efter alla bakslag...

"Ska vara mer ansvarstagande..." LOL

Vilket jävla kräk.

Behöver tips på vad man kan behöva ett hyresavtal till.

Kfm vill ha avi eller avtal, vår hyresvärd är inte den snabbaste och i vanliga fall hade det inte spelat nån roll om vi får det nya avtalet nästa månad.
Nu känns det väldigt bråttom för att hinna få ett nytt beslut innan den 25:e.

Vill ju helst inte behöva säga den riktiga anledningen till hyresvärden men kan inte komma på något annat som jag skulle kunna säga.

(Vi har fått mer yta, därför högre hyra)

Behöver tips på vad man kan behöva ett hyresavtal till.

Kfm vill ha avi eller avtal, vår hyresvärd är inte den snabbaste och i vanliga fall hade det inte spelat nån roll om vi får det nya avtalet nästa månad.
Nu känns det väldigt bråttom för att hinna få ett nytt beslut innan den 25:e.

Vill ju helst inte behöva säga den riktiga anledningen till hyresvärden men kan inte komma på något annat som jag skulle kunna säga.

(Vi har fått mer yta, därför högre hyra)
Att ni tappat bort det gamla och vill ha ett nytt?

Att ni tappat bort det gamla och vill ha ett nytt?
Han vet att vi vill ha det nya avtalet och vi kommer få det "Under veckan". Men jag skulle behöva det nu! Känns konstigt att stressa på om det för i vanliga fall hade det ju inte varit bråttom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp